— Alberto Garcea
Uite-mă aici.. privind o pe iubita mea ce stă așezată în sicriu. Cum e să-ți vezi iubita în sicriu? Să știi că o vezi pentru ultima oară, să știi că nu-ți va mai spune ’Te iubesc’ , să știi că nu o mai poți săruta.. alinta.. să-i șoptești vorbe dulci.
De aș fi știut că e pentru ultima dată când o ating.. aș fi atins o mai cu tandrețe, cu dragoste.. Aș fi privit o în ochi pentru ultima dată. I-aș fi simțit mireasma părului pentru ultima oară..
Iubeam mereu când eram trezit de ea, cu micul dejun pe masă, cu un sărut.. Cu glumele ei. De aș fi știut că totul e pentru ultima oară, poate aș fi prețuit totul mai mult.. mai atent..
Noi oamenii, ajungem să regretăm de lucrurile care nu le-am făcut, doar atunci când persoana iubită nu mai este printre noi.
Nu regret că am cunoscut o.. Nu regret că am iubit o, că i-am oferit dragostea mea. Regret că nu mai pot da timpul înapoi...
Haine negre, lumânări, o muzică ușoară și domoală. Zecile de poze care stau acum lângă mormântul ei. Durerea din ochii părinților..
Totul doare, mai ales moartea persoanei iubite. De ce viața ne pedepsește în așa mod? De ce moartea îi ia doar pe cei nevinovați? Nu voi înțelege niciodată..
Viața e imprevizibilă, mai ieri o țineam de mână, iar astăzi mă uit la ea pentru ultima oară..
Buzele ei ce sunt acum vinete.. părul ei.. ochii care nu îi mai văd, și nu-i voi mai vedea vreodată..
Cum ar fi acum să iasă din sicriu? Să spună că totul a fost o minciună? Să-mi sară în brațe.. să mă sărute.. să-mi spună că nu mă va mai părăsi niciodată.
Liam se uită în ochii mei, văd o mică susținere și o încredere ce mi-o dă. După moartea Ramonei, am simțit că voi fi acuzat.. și mă simțeam și mai vinovat. Dar nimeni nu mi-a spus un cuvânt. Ba mai mult.. S-au alăturat durerii mele..
Lacrimile îmi șiroiesc. Văd cum sicriul ei coboară în adâncul pământului.. Știu că nu o voi mai vedea.. Mă doare și mă macină.. Dar n-am încotro.
***
Mai târziu stăteam acasă. Cu pistolul în mână. Da.. Vreau să ajung la Ramona. Să o iubesc in cealaltă viață.. Căci aici n-am avut posibilitatea.Știu că ea n-ar fi vrut să fie așa. Dar nu pot altfel.. Simt că nu mai pot trăi fără ea, și asta voi face..
Înainte să fac ce am în gând, sun la ambulanță.
- Bună ziua, veniți repede la această adresă. Un bărbat în vârstă de 27 de ani este mort. S-a sinucis. Folosind un pistol, locul țintei a fost inima.
Era ceva tabu pentru un bărbat ca mine.. Dar în văgăuna asta a mea, nu m-ar găsi nimeni..
Toate bogățiile și tot ceea ce dețin, a fost donat centrelor de ajutor, orfelinatelor, pensiunilor. Totul.
Ramona. Așteaptă mă iubito, în curând mă vei revedea.. spun în gând și apăs pe trăgaci, în inimă.. acolo unde s-a împușcat și ea.
— Scriitoare.
Mai târziu, într-o vilă mare, a fost găsit un bărbat mort. S-a sinucis folosind un pistol.Tot ceea ce a fost găsit la fața locului a fost un pistol și o mică foiță ce era strânsă în pumn de către acesta.
Pe ea era scris cu negru
”Vreau să fiu îngropat lângă mormântul iubitei mele.. Ramona.”
CITEȘTI
Iubire pentru un mafiot [ Finalizată ]
Romance[ Finalizată ] Ramona este o femeie puternică și cu un caracter parțial dur. Îi este încredințată firma tatălui ei. Trece printr-un șir de întâmplări. Viața ei se schimbă, odată cu noul ei partener de afaceri - Alberto Garcea. Un mafiot arogant care...