Atenție !!!
Acest capitol conține limbaj licențios și violență domestică. Citiți cu atenție!— Ramona Dayten
Mă trezesc într-un subsol. Era umeditate și totul era murdar. În jur era amplasată sus de tot o mică ferestruică. Până la podul acestei încăperi erau aproximativ 5 metrii.
Puțină lumină de sus, era oferită doar de acea mică ferestruică, în rest, era întuneric total. Aveam hainele murdare și răvășite de parcă am fost târâtă.
Îmi era foarte sete, eram legată de un lanț, ce ieșea dintr-un perete. Mă gândeam cum naiba am ajuns în situația asta? Atâtea mi s-au întâmplat într-o lună cât nu mi s-a întâmplat într-un an.
Nu era rostul să țip, așa că n-am făcut-o. Ușa mare ce stătea în fața mea, s-a deschis brusc, apărând acel om care l-am văzut în locul unde m-am dat jos din taxi.
- Sper că îți place atmosfera de aici, îmi spune rânjind.
- Să te mănânce dracii, imbecilule.
El vine mai aproape de mine și îmi scapă o palmă peste față. Nu simțeam mare durere dar eram enervată.
- Nu vorbi așa cu mine, curvo! îmi spune el furios.
- Să te duci dracu și tu și cei care te-au făcut, sau nuuu, mai bine te-ai întoarce în gaura din care te-ai născut.
Acesta a venit și mi-a tras doi pumni în față. Am îndurat durerea iar gura mea era plină cu sânge.
- Ești doar un idiot, îi spun eu și îl scuip în față cu saliva îmbibată în sânge.
Acesta a venit și m-a luat strâns de păr, dar eu i-am tras un picior în burtă, iar după ce s-a aplecat de durere, i-am mai tras un picior în gură.
S-a zvârcolit pe jos de durere. Eram femeie, și credea că nu am forță? Ha, uite că s-a greșit. Acesta s-a uitat la mine cu răutate și dispreț.
- Cameron!
A strigat el și a apărut un bărbat masiv din spatele ușii.
- Uite ce e, vreau să te satisfac puțin, e doar a ta, violeaz-o, a spus el și s-a uitat la mine rânjind.
- Ești un animal, să nu îndrăznești să te atingi de mine.
Acesta s-a apropiat puțin mai mult de mine și înainte să mai spună ceva, a venit un alt bărbat în încăpere, ținea telefonul meu în mâini și se pare că cineva mă suna.
- Domnule, spune el și îi întinde telefonul.
Pe ecranul telefonului am văzut cu majusculă scris ‚‚Tati‚‚.
- Tati!, ce dulce, spune el strâmbându se.
Acesta a închis telefonul și mi-a spus:
- Îi vei spune așa ”Am plecat pentru puțin timp din țară, e ceva legat de firmă, nu vă faceți griji pentru mine, voi reveni în scurt timp”. Îți reamintesc că dacă te dai de gol cu ceva, îl vei auzi pentru ultima oară, bine frumoas-o?
L-am privit cu dispreț și telefonul a sunat din nou, ei au răspuns și au pus pe difuzor:
- Scump o, ce s-a întâmplat, ești bine?
- Da tata, sunt.
- De ce nu ai venit ieri acasă?
I-am spus tatei ceea ce mi-a specificat animalul ăsta și am închis.
- Bravo, această problemă am rezolvat o.
Pentru a te răsplăti, voi anula violul pentru mai târziu. Îmi spune el rânjind.- Pot să știu și eu pentru ce sunt ținută aici?
- Să zicem că am socoteli neîncheiate cu dragul meu frate.
- Care frate? Ce legătură am eu?
- Încă mai întrebi? Înțeleg acum de ce Alberto umblă după tine.
- Ce? Alberto? Ce.. Ce am eu? Sunteți frați?
- Nu vei primi răspunsuri, așa că păstrează ți cuvintele pentru momentul potrivit.
Dații puțină apă, fratele meu nu va fi atât de bucuros dacă îi lăsăm iubirea să moară de sete.Acesta a ieșit și m-a lăsat cu nătărăul care vrea să mă violeze. Acesta mi-a dat apa și a scăpat puțin peste sânul meu intenționat.
- Ești bețiv? Îți temură mâinile la naiba, porcule.
- Shhht, așa plăcere aș avea să ți-l introduc și să te violez până dimineața, să te las fără aer și să strigi după ajutor, pierzându ți vocea.
- Pedofilule! Măcar ai ceva în pantalonii ăia? îl întreb în batjocură.
- Taci curvo! Mi-a spus și m-a apucat strâns de gât, mușcându mi cu putere sfârcul.
I-am mușcat cât de tare am putut mâna și acesta a țipat de durere, apoi i-am tras și lui un picior în burtă, atât de tare că a început să scâncească ca un câine.
- Nu mă atinge! Idiotule.
În încăpere s-a afișat înapoi fratele lui Alberto.
- Ce naiba se întâmplă aici? Cameron, ți-am spus să o lași, animalule, controlează te.
- Vreau să o f*t șefu, nu pot?
- Termină cu prostiile, dacă te amesteci în treburile mele, te voi omorâ! Să-ți fie clar, acum dispari!
**
Am fost lăsată o zi întreagă acolo. Au verificat doar de două ori să vadă dacă nu am evadat. Nu aveam cum, încăperea era goală și nu aveam niciun mijloc prin care m-aș fi putut elibera.De ce naiba eu? De ce am ales să dau iubirea unui mafiot? De fapt nu sunt eu de vină.. Asta a venit de la sine, trebuia să-l refuz din prima zi.
Voiam să plâng, dar nu puteam, nu mai aveam lacrimi și eram atât de obosită. Nu-mi mai păsa dacă venea cineva să mă salveze, voiam doar să mor și să am liniște.
Mai târziu a intrat bărbatul ce m-a luat captivă.
- Lasă mă odată, nu ții de ajuns?
- Nu, să mă scuzi pentru ce va urma, dar fratele meu a meritat asta.
S-a apropiat de mine și mi-a tras doi pumni în față. M-a pălmuit până fața mea a devenit roșie. Apoi m-a dezlegat și a luat o bâtă, a dat în mine până era să leșin.
Durere.. Iar durere și nimic mai mult.. Și confuzie, de ce mie toate acestea? Eram obosită..
Acesta m-a lăsat. M-a scuipat în fața și mi-a spus:
- Acum ești frumos pregătită să te dau fratelui meu înapoi și să închei socotelile.
Acesta a deschis ușa cea mare și a chemat un bărbat.
- Dă-i puțină apă și du-o în mașina cea neagră, mergem să-l vedem pe fratelo.
CITEȘTI
Iubire pentru un mafiot [ Finalizată ]
Romansa[ Finalizată ] Ramona este o femeie puternică și cu un caracter parțial dur. Îi este încredințată firma tatălui ei. Trece printr-un șir de întâmplări. Viața ei se schimbă, odată cu noul ei partener de afaceri - Alberto Garcea. Un mafiot arogant care...