20. bölüm 🍁

43 4 108
                                    

Bu bölümü Hacer4260484, Meralelik978 ve ElifSELUK960  ithaf ediyorum. Oy vermeyenler utansın diyorum, başka da bir şey demiyorum. 😂😂

Sıkıntı tıpkı aydınlık bir sokağı karanlığına çeken gece gibiydi. Çaresizlik eli kolu bağlayan görünmez bir ip gibi elini kolunu bağlıyor, seni karanlık bir odaya haps ediyordu.

Tıpkı Ozan gibi.

O çaresiz değildi ama Feyza sız karanlıktaydı. Aydınlık sokakları gece ile yüzleşmiş, sisli bir havaya mahkum olmuştu. Uzun zaman sonra nefes aldığını fark eden kalbi son bir kaç saattir göğüs kafesinde kasılıp duruyordu.

Çaresizlik tüm yolların tıkalı olduğu, önüne çıkan kapıların kilitli olması demekti. Ozan Karakurt için kilitli kapı, tıkalı yol olamazdı. Feyza'nın tanıdığı sıradan bir iş adamı imajı sergilese de onun karanlık dünyası Ozan için tüm kapıları sonuna kadar açmasına yetiyordu.

Ozanın güçlü olduğu kadar babası Kenan da güçlüydü. Her ne kadar ikiside karanlık yolları seçsede Ozan babası gibi insanların kanlarında giren bir değildi. Ama masum insanları öldürmemesi elindeki kanın izlerini silmeye yetmiyordu.

Şafak sökmek üzereydi. Feyza'yı bulmak için hangi yola başvursa Kenan tarafından hamlesi geri itiliyordu. Altı saate yakın Feyza yoktu ve bazen çıkmaza girdiğini düşünüyordu Ozan.

Sinyal algılama sistemleri ile çalışan bilgisayar yine olumsuz uyarı sesi çıkarttığında o tarafa döndü. Bu ses artık beyninin alarm vermedinç sağlıyordu. Şakaklarına giren ağrıyı dağıtmak için eşinin işaret ve orta parmağını ağrıyan yere koyarak ovalamau başladı.

-Yokmu bir şey diye sordu.- Cebinden bir sigara çıkarıp yakarak.

-Yok abi, yer yarıldı içine girdi sanki.- dedi Caner. Bilgisayardan en son Feyza'nın sinyalini çektiği yerleri ve mobese kamera görüntülerine bakıyordu.

-Görüntilerden de bir şey çıkmadı.- Dedi Selim.

Geceden beri aramadıkları yer, bakmadıkları adres kalmamıştı. Kenan işlerini zorlaştırmak için elinden geleni yapmış onları farklı farklı adreslere yönlendirmişti.
Evine mutlu bir şekilde dönene aile daha odalarına adım atamadan Feyza'nın babası tarafından aranmış ve Feyza'nın katıldığını söylemişti.

Ozan haberi alır almaz oraya gitmişti ama gitmesinin bir anlamı yoktu. Feyza çoktan kaçırılmış ondan geriye yere düşmüş anahtarlığı kalmıştı sadece. Annesinin olayı anlatmasını dinlerken deli gibi titremesini izlemişti. Onlara eve gelmlerini teklif etmişlerdi ama Feyza'nın babası Murat bey reddetmişti.

İçinden kendine lânet etmeye başlamıştı bile. Hayatına girdiği kadını daha ilk günden korumayı başaramamıştı. Derin bir nefes burnundan vererek biten sigarasını geceden beri biriken sigaradan oluşan cesetlerin üzerine attı.

-Bende de bir şey yok.- dedi Ufuk. Ufuk, Esma ve Buğlem'de kısa süre önce gelmişlerdi Ozan'ın evine. Ozan ve Ufuk'un tanışması biraz değişik olsada sonunda Feyza'nın göremediği büyük tanışma gerçekleşmişti.

Ufuk ise kardeşi gibi sevdiği kızın daha evlendiğini sindiremezken kaçırıldığını öğrenmişti. Feyza sayesinde arkadaş olduğu Esma ve Buğlem'i de alarak Esma'dan öğrendiği konağın adresi için yola koyulmuşlardı. Onu bulmak için Eskişehir emniyet merkezimdeki tüm arkadaşlarıyla konuşmuştu. Ne olursa olsun kardeşimi bulacaktı.

Ay Işığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin