Може би краят на любовта идва с примирението. Когато при мисълта, че някой може да ти е чужд, просто вдигаш рамене и си казваш : " нищо"Понякога ТОЧНО защото обичаш някого, ТОЧНО затова се отдръпваш Любовта не е егоист! Ако вижда, че ти причинява болка, и се отдалечава. ...
Което не означава "сбогом". Или поне не на душите. А, когато те са свързани с невидим червен конец, няма значение дали телата заспиват едно до друго. И знаете ли коя е най-грозната истина? Че любовта, дори в най-чистата и свята форма, не винаги е достатъчна, за дa прекараш остатъка от дните си с другия.
~~~~~
-Просто иди и го издай, какво толкова?
Каза най-добрата ми приятелка
-Престани, ще ти затворя вече, няма как да го издам
-Защо? Нали вече не го обичаш?
-Не, не го обичам, но не мога просто да го издам. Не съм толкова злобна
-Ама иначе той може да е към теб, нали?
-После ще говорим, става ли?
Затворих телефона. Та тя вместо да ме успокоява тя повече ме напряга?
Трябва да отида до хотела, а така ме мързи. Искам просто да си спя и това е. Започвам да съжалявам, че дойдох тук.
~~~~
*от гледна точка на Итън
-Казала е просто да не се мяркаш пред погледа ѝ?
Кимнах, а Ейдън се засмя
-Спри да се правиш, че не ти пука
-Наистина не ми пука
Прекъснах го
-Хубаво. Остави просто да я обвинят за убийството на онази жена, спри да пращаш хора по нея, които да я следят, не карай брат ти да се преставува на доставчик, остави я да бъде колко си иска близка с Хектор..
Хектор, Хектор, Хектор, Хектор
Навсякъде е този?! Кръвта ми кипи слушайки името на тоя малоумник-И спри да я ревнуваш
-Моля? Да ревнувам?Аз? Луд ли си?
Не я ревнувам, просто мразя онзи
*от гледна точка на Катрин
Разхождам си се аз покрай хотела и какво да видя?
-Катрин?
-Г-дин. Аделио?
Най-малко исках него да видя. Супер
YOU ARE READING
ВСЕ ОЩЕ ТРЪПКА - подвластен
Romance"ВСЕ ОЩЕ ТРЪПКА- подвластен" still a thrill-subservient. -Обещавам да съм винаги до теб. Или под теб. Или от горе.