9глава

537 28 3
                                    

*От гледна точка на Итън

Смешно ми е. Минаха четири години и сега изведнъж се срещаме така.

Не беше особено развълнувана, когато ме видя. Сигурност вече не ме обича. Странно е да зная, че със това момиче, което вече е жена, съм имал нещо общо.

Сега ми е все тая.

*от гледна точка на Катрин

Сега, като знам, че той е виновен за това ми иде да се самоубия.
Ужасен е. Дали не е, защото и той е бил там? Защото пише и неговото име при тези на жертвите?

Трудно ми е да работя знаейки, че той ме мрази. Факт е, че го мислех де, но сега като му гледам действията. Гадно е. Изобщо не го очаквах да е такъв.

~~~~

Не, не и не. Не мога да стоят вкъщи докато той краде труда ми без да му мигне окото. Мамка му.
Дали да му звънна?
Ама той номера му е сменен...
Ще го намеря в соц. мрежи.

*От гледна точка на Итън

Излизам от банята и какво да видя?
Заявка от онази. Толкова ли е тъпа? Не ми се занимава с нея. Имам си важна работа.

*От гледна точка на Катрин

Да видим дали ще ми приеме поканата. Ако ли не и аз ще си я взема обратно. Той какво си мисли, че съм толкова лесна? Да ама не.

*на другия ден.

Гледам как строят хотела и така ми се иска да бяха разрушили него, вместо онова.. Ах Итън.. Ах.

Все още не ми  е приел поканата, да не ме мисли за тъпа, сякаш не ми изписва , че е бил на линия преди 2 часа. Видял е, просто се прави на... недостъпен? Не, това не е точната дума.
Може би просто.... Не знам, по дяволите.

~~~~~

Хайде бе, момче. Приеми я веднъж за винаги и да ти пиша, защо ти е заключен акаунта?

Дали да не отида пак?
Вече е след обяд, какво ли не правих, за да мине времето.
Ще изляза на вън и ще се поразходя.

Влязох в магазина и видях бутилка с вода, на която пише 
NYS. Сериозно ли е толкова алчен, че и вода си има? Все тая, вода да е.

Взех и я тръгнах.
Този път нямаше такива щети, никой не ме преследваше, само видях секси доставчика срещу мен.

-Здравей?

-Здрасти

Дойде при мен

ВСЕ ОЩЕ ТРЪПКА - подвластенحيث تعيش القصص. اكتشف الآن