*от гледна точка на Катрин
Как може с тези устни да ме псува, да казва колко много ме мрази и едновременно да ме целува тоолкова добре?
Разтапях се в ръцете му..
*от гледна точка на Итън
Вдигнах я и я подпрях до колата,където продължихме да се целуваме като невидели.За това ли я мразеше толкова много през тези 4 години? За да може да те излъже отново и ти да се хванеш?
Мамка му, проблема обаче е, че не мога да спра.
-Катрин..
-Итън
Стенеше в устните ми
-Ами ако някой види?
-Тогава ме заведи у вас?
Бог да ме накаже, по дяволите, мразя тази усмивка!
-Как ще издържим до вкъщи?
-Знаеш ли...
Каза, а след това продължи
-Да гледат.
Каза след което захапа устни.
Това не е Катрин. Това не съм аз.
*от гледна точка на Катрин
Преди да се усетя се озовах на задните седалки на колата.Бях легнала, а Итън беше над мен.
Толкова ужасяващо секси.
Впивахме език един в друг докато прекарваше ръцете си по полу голото ми тяло.
*от гледна точка на Итън
Втривах се в нея докато не усетих ръката ѝ по пениса си. Дори не успях да забележа кога отвори ципа ми.
Движеше пръстите си по дължината и ширината на пениса ми. ПОЛУДЯВАМ*от гледна точка на Катрин
Някак си се съблякохме. По дяволите, Итън..
Късметлийка съм, че е мой.*от гледна точка на Итън
Буквално си е същата, каквато я помня. Но толкова много ми липсваха тези малки оформени гърди, че само аз си знам.
*от гледна точка на Катрин
Как се очаква от мен да вкарам цялото това нещо в устата ми? Ами как ще влезе в мен?
Притеснено ми е, но го искам.~~~~~
Преди да ѝ го вкарам видях как изведнъж се притесни.-Итън..
Не е девствена, какво ще ми каже?
-По бавно, моля
Моля? Та тя до сега беше дива и щастлива, а сега?
STAI LEGGENDO
ВСЕ ОЩЕ ТРЪПКА - подвластен
Storie d'amore"ВСЕ ОЩЕ ТРЪПКА- подвластен" still a thrill-subservient. -Обещавам да съм винаги до теб. Или под теб. Или от горе.