🙂👋

564 24 7
                                    

Znam, Che mnogo haresvate istoriqta mi, za koeto adski mnogo Vi blagodarq. Prikluchih "razmqnata na cheluvki broi li se za lubov" imenno, zashtoto poveche ne iskah da pisha. Produljih obache, zashtoto ne iskah da Vi ostavq prosto taka. Sega obache, Mai shte se naloji.

Pisaneto e moe hobi, obicham da pisha I da razpuskam dokato go pravq. Razvivam fantaziqta si I se zabavlqvam adski mnogo. Obache e HOBI. Pisaneto mi se prevurna v zaduljenie, koeto izobshto ne mi haresva. Chuvstvah se dlujna da pisha, dori, kogato Izobshto ne mi se piseshe I taka glavite izobshto ne se poluchavaha.

Nikoga ne sum vqrvala, che moite gluposti shte Vi haresat. Kachvaiki purvata mi istoriq I nabiraiki populqrnost bqh mnogo gorda sus sebe si. Vijdah I ne mojeh da povqrvam.
Vsichko e blagodarenie na vas.! Ako ne bqhte vie, az nqmashe da sum Tova, koeto sum Sega. Obicham Vi shtrasno mnogo I Vi blagodarq za vsichkite mili komentari.

Vqrvah, che se zabavlqvahme zaedno sus Ityn I Katrin. Az licho vlizah v rolqta I na dvamata dokato pisheh I sqkash jiveeh edin drug jivot, bila sum nqkak si v druga vselena. Znam, Che I pri vas e bilo taka.

Ostavqm Vi da produljite istoriqta taka, kakto vie iskate. Vlezte v rolqta na Kat, Itun, eidun...
Ostavqiki neshata taka mnogo mi teji I sqkash ostavqm nedovurshena istoriq na istinski hora.
Gadno e, no e fakt.

Ne vednuj sum pisala, Che ne se chuvstam dobre I Che imam problemi. Nadqvam se da me razberete. Obicham Vi ujasno mnogo. Mislq, Che tova e kraq...? Ne znam, pone za Sega?

Znaete, Che vseki krai rajda novo nachalo?!.
.
Obojavam Vi. 🫂🫀

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ВСЕ ОЩЕ ТРЪПКА - подвластенWhere stories live. Discover now