MYSTERIOUS LIVES 7. BÖLÜM

229 19 20
                                    

''Hayatımız Cehennem değildi. Hayatımızı cehenneme çeviren, etrafımızda ki insanlardı.''

''

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hyunjin, ellerinde ki poşetler ile kapının kilidini açmıştı. Eve girdiği gibi neşeli bir sesle Jeongin'e seslendi.

''Jeongin, ben geldim!'' cevap almayınca şaşırmıştı doğrusu. Onun eve geldiğini sanıyordu. Poşetleri mutfaktaki masanın üstüne bıraktıktan sonra Jeongin'in kapısının önüne geldi, kapısının kapalı olduğunu görünce dinleniyor olabileceğini düşündü ve mutfağa geri döndü. Poşetten çıkardığı pastayı masanın üstüne koyup üstüne bir mum dikti. Uzun zaman sonra Jeongin'in doğum gününü kutlayacak olmak... Ah, bu tarif edilemez bir duyguydu. Masayı tamamen hazırladıktan sonra bir süre gülümseyerek masanın önünde durdu. Jeongin, o psikopatın ölümünden sonra ilk defa doğum gününü kutlayacaktı.

Mutfaktan çıkıp tekrardan Jeongin'in kapısının önüne geldiğinde kapıyı tıklattı.

''Jeongin, gelebilir miyim?'' içeriden ses gelmeyince odaya girdi Hyunjin. Jeongin'i odada göremeyince şaşırdı. Elini cebindeki telefonu almak için attığında yerde ki şey dikkatini çekti.

Bu şey, kandı...

Panikle odadan çıktığında kan izlerini takip etti. İzlerin son bulduğu yer banyo kapısının önüydü. Kapıyı açmaya çalıştı fakat kilitliydi.

''Jeongin açar mısın kapıyı?''

Titreyen sesi ile yanıt verdi Jeongin.

''Hyunjin beni yalnız bırakır mısın? Lütfen.''

Hyunjin kapının önünde endişeden içi içini yerken kalbi, kötü bir şeyin habercisiymiş gibi atıyordu. Gür bir sesle yanıt verdi Jeongin'e.

''Hayır Jeongin, aç şu kapıyı!''

İçeriden gelen düşme sesi ile kapıyı kırarak içeri girdi Hyunjin. Yerde kanlar içinde yatan oğlanı görünce kaskatı kesildi. Yanına eğilerek Jeongin'i kollarının arasına aldı. Gözlerinin önüne düşen kahverengi tutamlarını kulağının arkasına yerleştirdi. Daha sonradan gözleri Jeongin'in kanlar içinde kalan elini buldu. Kucağında ki oğlana baktı. Titreyen sesi ile,

''Sen...'' yutkundu ve Jeongin'i kucağına alarak banyodan çıktı.

Kriz geçirmişti Jeongin. O gelen kutunun içinde annesinin yerde yatan kanlı cesedinin fotorafı, yanında ise öldürüldüğü bıçak duruyordu...

Jeongin'in başına iki yıl boyunca bela olan bir psikopat vardı. Jeongin komiser diplomasını eline aldığından itibaren çeşitli yollar ile onu öldürmeye çalışmıştı. İki yıl boyunca her doğum gününde ölümden dönmüştü Jeongin. İki yılın sonunda ise o cani herif kendini polislerin sıkıştırmış olmasından ötürü binadan atarak hayatına son vermişti. 2019, 8 Şubat tarihinde. Yine ve yine Jeongin'in doğum gününde yapmıştı bunu. Hyunjin ise o caninin ölümünden sonra Jeongin'in doğum gününü uzun yıllar sonra ilk defa kutlamayı umuyordu. Fakat bu seferde yıllar önce gördüğü babası, Jeongin'in bir doğum gününü daha zehir etmişti.

MYSTERIOUS LIVESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin