''Her yeni bir başlangıç, gelecek olan sonun habercisidir.''
★
Perdenin arasından yansıyan güneş, sabahın habercisiydi. Yüzüne yansıyan güneş ile beraber gözlerini açtı Jeongin. Yatağının yanında duran gri hırkasını alarak üzerine geçirdi.
''Güneş var fakat sadece görünüş olarak.''
Aynanın önüne gererek dağılmış kahverengi saçlarını taradı. Ardından sandalyeyi çekerek masasına oturdu. Perdeyi tamamen açtığında yeni doğan güneşin hoş ışığı masasına gölgesini bırakıyordu. Çekmecesinden günlük tuttuğu defteri alarak kapağını açtı ve yazmaya başladı.
*Jeongin'den
8 Mart 2020*
O lanet günün üzerinden geçeli tam bir ay oluyor... Bay Jihoon hastaneden çıktığı gibi cezaevine gönderildi. Bütün deliller onun aleyhineydi. Kamera kayıtları bir çok şey yıllar geçmesine rağmen onu gösteriyordu.
Üzerinden geçtiğimiz şu bir ayda hayatım adına yeni bir başlangıç yapmış sayılırım. Hayatımı cehenneme çeviren bir diğer kişinin ise gözlerimin önünde cezaevine girişini izledim. Cehennemden kurtuluş fermanımın da atıldığına göre bekle hayat beni, cehennemi yaşattığın bu dünyayı kendi cennetim yapacağım!
Şu bir ayda karakolda olanları özet geçecek olursak, başarısız olduğumuz mühim bir vaka yok. İşler yolunda ilerliyor. Ah... tabii... şu gizemli kaçığı saymazsak. Resmen bir aydır bizimle oyun oynuyor! İşin bir diğer can sıkıcı kısmı ise hedeflere bizden önce ulaştığı için bu durum Chan'ın moralini bir hayli bozuyor. Tabii kabak bizim başımıza patlıyor! Chan sinir çemberine dönüştü. Etrafını saran her şeyden sinirini çıkartıyor.
Geçen günlerde ele aldığımız bir yangın vakası vardı. Kasten yakılan bir iki katlı binada, iki ölü çıktı. Biz daha kimin yaktığını bulmaya çalışırken o gizemli kaçık, yakan kişinin video kaydını karakola yolladı. Video kaydında evi kendisinin yaktığını, çok pişman olduğunu ve özür dilediğini dile getiriyordu. Biri tarafından zorla konuşturulduğu belliydi. Biz ses kaydından zanlının kimliğini tespit ettiğimizde sırada evine gidip onu tutuklamak kalmıştı. Ve tahmin edin daha sonrasında o kaçık, ne yaptı? Aynı şekilde onun evini yakarak yanmış cesedini hastanenin önüne bıraktı!
Saçmalık, devletin adaleti duruyorken onun işlere burnunu sokması tam bir saçmalık!
İşin bir diğer garip tarafı da kaçığın Chan ile geçmişten kalma bir anlaşmazlığı varmış gibi gözüküyor. İçimizden en çok, Chan ile uğraşıyor. Görülene göre Chan gibi o kaçıkta başarıya doyumu olmaz biri, tabi yaptıkları başarıdan sayılırsa. Ayrıca, o gizemli kaçığın bir başka zekası var azizim, bazen Hyunjin'i bile geçiyor diyebileceğim derecede. Bizi hakikaten iyi oyuna getiriyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MYSTERIOUS LIVES
FanfictionOnlar için umutsuz vaka yoktu. Onlar, gizemli hayatları açığa kavuşturacak güce ve umuda sahip kişilerdi.