MYSTERIOUS LIVES 12. BÖLÜM

159 13 11
                                    

"Yalanlar en güzel hakikatlerde saklanır ."

♠︎

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♠︎

Kapının önüne geldiğinde maskesini çıkartarak kafasını yukarı doğru kaldırdı. Kapıda olan yüz tanıma sistemi sayesinde açılan kapı ile birlikte içeri girdi own.

Koyu tonların çevrelediği bu oda, iç daraltıcıydı. Salonun ortasında bir masa ve onun etrafını çevreleyen siyah deri koltuklar, bu iç daraltıcı odayı çekici hale getiriyordu. Hırkasını çıkartarak askılığa astı. Daha sonrasında salonla birleşik olan mutfağa giderek kendine rahatlatıcı bir kahve hazırlayarak geri döndü. Tekli koltuklardan birine oturarak geriye yaslandı.

Gizemli kahraman, Own'dan.

Yorucu bir gün müydü dersiniz? Ah, hayır. Orada ki güvenliklerin bir korkuluktan farkı yoktu. Çalışanları dile getirmeye zaten gerek yok, hepsi korkağın teki.

En gülünç olan şey ise Chan'ın oraya yolladığı sivil korumalar ve polisler. Komiser Chan... her zamanki gibisin, beni şaşırtmıyorsun. Ahmağın tekisin!
Elimi bile kıpırdatmadan o korumalarınının ayak bağından kurtuldum. Telefonlarına senden gelen "Geri dönün." Mesajı ile fazla orada kalacakları düşünülmezdi. Telefonuna ulaşmam onlara komut vermem için yeterli olmuştu.

Hyunjin'e gelince... onun zekası ile benim zekamı yarıştırıyor olması ayrı bir çaba! Neyse ki yarışın kazananı her oyunun sonunda belli oluyor. Ah, yeri gelmişken, Hyunjin'in zekasına fazla güveniyor olmalılar. Fakat ne yazık ki o çok güvendikleri dedektifleri daha toplantı odasının şifresinin kimlerde olduğunu tam olarak bilmiyor.

Üzgünüm Hyunjin, kaybettin. Eski otopsi doktoru Young-Jinde de o şifre bulunuyor. Ve evet, bu benim için büyük bir şans! Yoksa dinleme cihazını oraya yerleştirmek için epey bir uğraş içine girmek zorunda kalırdım, kuşkusuz.

Tabii... Ahmaklıkları bununla da sonlanmıyor. Benimle kafayı fena bozdukları ortada ve bu fazla hırs onlara hata yaptırıyor. Hırs, insanı felakete götürür, azim ise hedefe. Neden hedefe her zaman benim önce ulaştığımın sebeplerinden biri sayılır bu. Akıllarını Hırs çevrelemiş iken gerçekten beni yakalayacaklarını mı düşünüyorlar? Bilmiyorlar ki felakete gidiyorlar.

Seungmin ve Yeji'ye gelince, Chan'a Çalışanlarının hayatları hakkında endişe duymasını ben en başında söyledim. Beni dinleyeceğini düşünmüyordum elbette, sadece endişelenmesini sağladım. Ayrıca, Jo won'un onları araştırmayacağını düşünmek saçmalık olurdu. Hyunjin'in hata yaptığı gece, sesleri açık unuttuğu, dinleme cihazından her şey duyuluyordu. Jo won, onları tuzağa itiyordu.

İlk Yeji'den başladı. Yeji'nin kurtardığı adam o gece bilerek orada duruyor olmalıydı. O kız bir Ajana göre fazla duyguları olan bir kız, duygusal biri olduğundan emin oldukları için böyle bir taktik uyguladılar. Ve taktikleri işledi, Yeji büyük bir dikkatsizlik gösterdi. Üstüne yerleştirilen dinleme cihazından bihaberdi.

MYSTERIOUS LIVESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin