"İnsan kaderini, elinde tuttuğu fırça ile renklendirir."
♠︎
25 Mayıs 2020
Hyunjin'den, saat 00.00
Bayan Yang'ın ölümünün üzerinden iki haftaya yakın bir zaman geçiyor. Lakin bu iki haftalık süre bizim için iki asır bir süreye bedel, herkes kendi kabuklarına çekilmiş sahip oldukları sessiz kabullenişin sesini dinliyor.
İki haftalık zaman diliminde bizi karşılayan hep ölüm vakaları oldu. Dört tane ilgilendiğimiz cinayeti vakasında ilgimi çeken bir nokta bulunuyor, Gölge bu iki haftadır ortalıkta gözükmüyor.
İki hafta öncesine ait bir cinayette, Bayan Yang ile aynı gün olan, haberin bize geç ulaşması sonucu gerekli bilgileri elde edememiş bulunuyoruz. Lakin Do Yun'un yanına gidip konuştuğumda dediğini tek şey o cinayeti Gölge'nin işlememiş olmasıydı. Bayan Yang'ı öldüren herifi Gölge'nin öldürdüğünden hemfikirdik oysa ki. Lakin ne gariptir ki Gölge kayıplara karışmış bulunuyor, ayrıca o kaçık otopsi doktorumuz Han Jisung da uzun süredir Justice karakolunun etrafında gözükmüyor.
Baştan beri ortaya attığım teorinin arkasında durmaktayım, Han Jisung hala daha benim kafamda Gölge durumunda. Do Yun'a gelirsek... Gölge'nin o adamı öldürmediği hakkında dediği şeyler her ne kadar inandırıcı gelmese de bakışları doğruyu söylüyor gibi.
Do Yun'un bana karşı olan bakışları da ayrı bir konu... o bakışlar çok tanıdık, bir o kadar da farklı hissettirecek türden. Nedeni bilinmez fakat o soğuk bakışlar tenimde hissettiğim en sıcak bakışlara sahip.
Bu oyun ne zaman bitecek, gerçek yaşantımıza ilk adımımızı ne zaman atacağımıza dahil hiçbir fikrim yok ama dilerim ki bu fazla bir zaman alıyor olmasın bizden. Çocukluğumuz ve yaşamakta olduğumuz gençliğimiz ile bir çok şey alınmadı mı zaten bizden?
Sessizlikten nefret ederim. Sessiz bir dünya bütün suçları kabulleniyor gibidir, bundan ise nefret ederim. Avazın çıkana kadar bağırman gerekir belki, bağır, susma. Susarsan eğer senin o kurbanlardan ne farkın kalır? Ölüm sırasını bekleyen aciz bir varlık olarak sürdürürsün hayatını.
Tabii... Şu son haftadır karakolda bulunan sessizlik beni bitirmek üzere, özellikle de Jeongin'in içinde olduğu bu sessiz yakarış. Gölge ortalıkta olmadığı için karakoldakilerin kafası biraz huzurlu gibi, lakin bu huzurlu huzursuzluk bizi bitirmek üzere.
Geceleri işlenen suçlara sağır ve dilsiz gibi davranan insanlar ile bu dünya çok sessiz.
Seul bu gece, çok sessiz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MYSTERIOUS LIVES
FanfictionOnlar için umutsuz vaka yoktu. Onlar, gizemli hayatları açığa kavuşturacak güce ve umuda sahip kişilerdi.