"Bu dünya sessizdi, bizler ise ses getiren birer çocuktuk."
♠︎
Yıl 2007 / 8 Şubat
Choi Hee, Jeongin'in yatağının başında yerini aldığında küçüğün saçlarına hafifçe dokunuyordu. Bu masum çocuk çehresi onun için huzurun tanımıydı adeta. Fakat korkuyordu, bu yüzü bir daha göremeyeceği düşündüğü her an korkusu kat ve kat artıyordu.
Küçüğünün saçlarına bir öpücük kondurduğunda salondan gelen ve daha çok yaklaşan ses ile beraber bakışlarını kapıya yöneltti. Çok geçmeden ise omuzlarında Hyunjin bulunan Jihoon, Jeongin'in odasına girmişti. ikisi de Jeongin için doğum günü şarkısı söylüyordu.
Gülümseyerek ayağı kalktığında karşısında ki manzara ile gülümsedi Choi Hee.
"Anlaşılan bayağı derin bir uykuda." Seslere hala daha uyanmayan Jeongin'e döndüğünde dökülmüştü dudaklarından bu sözler Choi Hee'nin.
Jihoon, omuzlarında ki Hyunjin'i indirdiğinde kendisi de söze girişmişti.
"Bakalım en yakın arkadaşı onu uyandırabilecek mi?"
Hyunjin, yatağa tam yaklaşmamasına rağmen herkes Jeongin'inden gelen mırıltıların esiri oldu.
"Hyunjin mi burada? Oda onun gibi kokuyor."
Gözlerini açmadan söylediği bu cümle ile beraber Jihoon ile Choi Hee şaşkınlık dolu çehreleriyle birbirlerine bakıyordu.
"Yok artık."
Jihoon, karısının dediği bu söze karşılık güldüğünde kendisi devam etti.
"Var artık, görülene göre."
Hyunjin, şaşkınlığından kurtulduğunda ise yatakta hala daha gözleri kapalı olan çocuğun yanında yerini aldı ve iki ile birlikte onun sarı saçlarını karıştırır oldu.
"DOĞRU TAHMİN!"
En sonunda artık uyanma kararı alan Jeongin ise dağınık sarı saçları ile birlikte yataktan doğrulmuştu. Yarı uykulu gözlerle yanında ki Hyunjin'e bakarken kendiside onun doğum gününe özel hazırlamış olduğu saçlarını bilmeden karıştırmaya başladı.
"Nasıl oluyormuş bay lavanta?"
"Bay lavanta?"
"Lavanta gibi kokuyorsun."
Bu ikiliye gülerek bakan Jihoon'un aksine Choi Hee de bulunan çehre gülünecek dereceydi.
"Ji Yeon bizi öldürecek Jihoon."
"O neden?"
"Oğlunun saçlarına bak."
Bu dediğini Hyunjin'in kirpi gibi duran siyah saçlarını göstererek söylemişti. Hyunjin, bu sabah Jeongin'i uyandırmak için yalvar yakar annesinden izin alırken saçlarına ve üstüne bir şey olmayacağına dair söz vermişti. Bu sözü ise hakkı ile yerine getirip getirmediği gözlerinin önündeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MYSTERIOUS LIVES
FanfictionOnlar için umutsuz vaka yoktu. Onlar, gizemli hayatları açığa kavuşturacak güce ve umuda sahip kişilerdi.