"Bir keskin nişancı gibidir hayat. Nereden vuracağını, iyi bilir."
★
Chan sandalyesini çekip bilgisayarın başına oturduğunda, Yeji'nin taktığı kolyede bulunan kameradan bilgisayara gelen görüntüleri izlemeye başlamıştı. Adam ne demişti, içkiye ihtiyaç duymuyorum mu? Ah...Tam bir saçmalık! Ölen kurbanların otopsi sonuçlarında hep yüksek miktarda alkol tespit edilmişti. Böyle bir yeri yöneten biri nasıl olurda kullanmazdı? Psikopat olması gerekir.
Ardından yanında ki Hyunjin'e baktı.
''Konuşmalar kayıt ediliyor değil mi?''
''Elbette.''
★
Seungmin, içkisinden bir yudum daha aldığında bakışlarını karşısında ki adama yöneltti.
''Bay Jo won, bize kendinizden bahsedin lütfen.''
Adamın dudakları hafif kıvrıldığında çok geçmeden yanıt verdi.
''İlk sizin başlamanız gerekmez mi?''
Seungmin, gülümseyerek elinde ki bardağı sehpanın üzerine bıraktı. Cebinden çıkarttığı kartı masanın üzerinden Jo won'un önüne sürükledi.
''Peki öyleyse... Burada ki çalışanlarınızın aksine, biz buraya işe ihtiyacımız olduğu için değil, ortaklık için geldik bayım. Amerika da bir haber şirketinde çalışıyoruz.''
Ardından Seungmin masada ki adama biraz daha yaklaşarak gözlerini onun simsiyah gözlerinde sabitledi. Dudakları hafif kıvrıldı,
''Sınırlarınızı genişletmek istemez misiniz?''
Adam, kartı eline alıp incelediğinde çok gündemde olan bir şirket kartı olduğunu fark etti. Balık oltaya geldi mi dersiniz?
Kartı çekmecesine koyduktan sonra ayağı kalktı ve elini Seungmin'e uzattı.
''Tanıştığıma memnun oldum bayım.'' ardından gülümseyerek devam etti.
''Ve ayrıca, bundan sonra sizinle gayri resmi konuşacağım Beom Seok. Sonuçta artık ortak çalışacağız öyle değil mi?''
Seungmin de adamın elini sıktığında adamın bakışları Yeji'ye yöneldi.
''Bayan Soo Min'e ben iş konusunda bilgiler vereceğim. Size de aşağıda ki işçiler yardımcı olacaktır.''
İki gençte olumlu anlamda başını salladıktan sonra hepsi odadan çıkmıştı.
★
Jeongin, elindeki evrakları masasının üstüne koyduktan sonra telefonuna gelen mesaj ile birlikte telefonu eline aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MYSTERIOUS LIVES
FanfictionOnlar için umutsuz vaka yoktu. Onlar, gizemli hayatları açığa kavuşturacak güce ve umuda sahip kişilerdi.