"Stvarno si rekla da ti popuši?"
"Mile mi moje! Znaš da se u majku ne kunem."
"I, šta je onda bilo?"
Šta je bilo?
Svašta!
Steva je stajao pred vratima i molio me da se vratim u salu za sastanke.
Dok sam iz kancelarije skupljala svoje stvari, kroz hodnik se čulo urlanje. Srećom, 'popuši mi' čuli su samo u sali, ne i ostali. Zašto se uralalo onda?"Olivera, ja bih Vas molio", šef je stao na vratima, a iza njega i direktor. Držala sam u ruci cipelu sa visokom štiklom.
"Šta? Šta?"
"Da razmislite... Ono je bio test!"
"Dakle, popušićeš mi? Slušaj me dobro, ali dobro... Vaspitana sam da poštujem samo one koji mene poštuju. Dakle, skupi muda i sutra ako dođem da me čeka kafa, rakija i čokolada na stolu. Ako dođem! Sada idem kući, da vas ne pobijem!"
"Ti jednostavno nisi normalna", otpije vino, Petar ne sme da me pogleda, već crkava od smeha. Tanja nasuprot njemu čeka novosti iz kancelarije.
"To smo znali odavno. Samo ne znam ko je nalogodavac. Tanja..."
"Pričaj kao da nisam tu", Petar takođe voli da trača, Tanja ga zarazila.
"Moć. Isijava iz njega. Jednostavno, ono 'Da, gospodine' je tako išlo uz njegovu pojavu i situaciju. Zahteva da ostanem. Evo, trčim i saplećem se da brže stignem."
"Nikad ga pre nisi videla?"
"Ne. Nego, jesi li saznala nešto od Sare o našem izlasku? Bilo šta?"
"Ja jesam od Miloša", Petar se javio, "Bile ste same, žensko društvo. Ti si nestala na kratko, ali baš na kratko i vratila si se skoro dezorjentisana. Miloš kaže da nije moglo ništa da ti se desi."
"Dovoljno da s nekim razmenim broj telefona. "
"Da je neko kog treba da se kloniš, sklonili bi te. Stvarno nemaš pojma o ničemu?", ne veruje mi, "Maja, Sara, Tanja i ti ste bile na promociji pića u hotelu. Smorile ste se, Miloš je organizovao da odete na klopu, pa su vas njegove kolege prebacile do... Hajde, upali mozak, Olja..."
"Restorana se sećam. Jela sam odrezak i salatu, vino mi... Ne vino, jeger, on mi je bio gadan. I otišle smo... Kako se ranije zvalo ono mesto... Nešto Holivudski... Neki Studio, Scena..."
"Zvala se 'Scena' sada se zove "Dabl V", ali sa običnim V. Dalje, čega se sećaš?"
"Ne sećam se da sam igrala!"
"Nisi, ložila sam te. Igrala jesi, ali ne oko šipke ili trbušni. Igrala si kao ranije."
"Sećam se da sam primetila sestru moje bivše asistentkinje. Pratila je ali se ne sećam da sam je našla?"
"Da jesi, letelo bi perje. Znači, ona je bila okidač da urlaš na vrata?"
"Izgleda. Sava je očistio sve račune, skinuo mi sve do zadnjeg dinara. Rekla sam advokatu, podneće prijavu protiv njega, jer smo razvedeni. Odneo je u banku papire, banka mora da mi vrati novac, a šta će sa Savom..."
"I treba da ti uplati novac za stan?"
"Nema ništa od toga, znam. Vlasnički je pola pola, realno je on dao najviše novca. Mislim da mi je zato očistio račun."
"Ili je nešto drugo. Nego, dalje... Čega se sećaš?"
"Sećam se da sam tražila... Nisam je našla jer sam se zakucala u tipa... Jao... Sećam se da je mirisao dobro. Muški. Mislim da mu ni lice nisam videla samo sam... O, Bože, njuškala sam ga! Jesam. Njuškala sam ga, zatvorenih očiju... Onda..."