Selam bölüme başlamadan yıldıza dokunur musunuz?
Ve satır arası yorumlarınızı görmek istiyorum.
Düzenlemiş bölümdür..
İyi okumalar..
💒
Yaşanan olayların ardından saatler geçmişti ve şu an düğün salonunda masada oturuyorduk.
Babam ve annemin aksine abimler ve ben düğünle hiç ilgilenmiyor sadece masada boş boş oturuyorduk. Zaten Poyraz ayağa kalkmama izin vermiyordu.
Üzerimde siyah kısa bir elbise vardı.
Siyah topuklular ve uzun dalgalı saçlarımla mükemmel olmuştum.
Saçlarımı eve gelen kuaför düzleştirdikten sonra dalga yapmıştı. Makyajımı da kendim yapmıştım. Uzun zaman sonra ilk defa güzel görünüyordum..Abilerim sürekli elbiseme bir laf vuruyor habire elbisenin dekolte kısmını çekiştirmemi istiyordu. Göğüslerim büyük olduğu için ekstra belli oluyordu şuan ve ben ne kadar çekiştirsem de çok açık görünüyordu çatalı.
Hala kırık olan aramız vardı. Yaşananlar unutulmuyordu. Ne ben unutuyordum ne de onlar bir adım atıyordu?
Adal, Poyraz ve Can dışında kimseyle fazla muhattap olamıyordum.
Can küçüktü ve onun masum olduğuna gerçekten inanıyordum.
Ve o da bazen benim gibi içine kapanık bir çocuk bazen de hırçın bir çocuğa dönüşüyordu.
Annem birden beni yanına çağırdı.
"Umay? Gel anneciğim."
Aral olumsuz anlamda bir şeyler söyledi..
"Onun işi var gelemez anne."
"Yoo, işim yok gelebilirim anne."
Tekrar anne dememle herkesin bakışları bana döndü. Elimle ağzıma vurdum.
"Valla yanlışlıkla oldu ya."
Gerçekten yanlışlıkla oluyordu.
Ama hepsi gülümsüyordu ben de onlara döndüm.
"Oy, kurban olsun annesi ona. Gel hadi." Diyerek elimden tutaraka ayağa kaldırdı.
Abilerin ters bir şeyler dediklerini duydum..
Aral elimi tutup başıyla boynumu gösterdi. Oflayarak tekrar elbiseyi çekiştirdim.
Ama bu sefer de eteği açılınca Adal da başıyla ayağımı gösterdi.
Eteği ve çekince dekoltem belli oluyordu.
Göğüslerim abartılı bir şekilde belli edince hızla elbiseyi yukarıya çekiştirip onlara göz devirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİLERİM Mİ?
Adventure17 yıllık hayatını geçirdiği ailesinin öz ailesi olmadığını öğrenen Umay'ın hikayesini anlatıyoruz. Klasik bir aile kitabı olabilir ama çok daha güzeli.