23-Parti

9.3K 628 123
                                    

Yıldıza dokunur musunnnn?🌸

Bu arada kitabımızda aşktan bahsetmemden rahatsız olan var mı?

Ama zaten sadece abi kitabı olmadığını söylemiştim. Ki abilerle de çok fazla sahnemiz var olmaya d devam edecek bunu aynı zamanda aşk için de yapacağız.



Umay Ulusay

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Umay Ulusay



Lüks mekana girerken ellerim karıncalanıyordu.

Asır ellerimi sıkıca tutuyor sanki düşmemem için tutuyordu.

Üzerimizde bakışlar vardı hatta herkes bize bakıyordu.

"Demiştim, bu kadar güzel olma diye," diye homurdandığında ikimiz de o yüzden bakmadıklarını biliyorduk.

Arkadaşlarımızın yanına giderken Medusa, Defne ve ara sıra takıldıkları Yağız ile Kerim'i gördüm.

Gülümseyerek onlara yaklaştım.

"Umay!" Dedi Medusa şokla ağzını açarken.

"Aşırı, güzel gözüküyorsun ağlayacağım." Sarıldım ardından Defne'ye de sarıldım.

"Teşekkür ederim, siz daha güzel gözüküyorsunuz."

Medusa açık yeşil kısa bir elbise giymiş saçlarını bağlamış ona göre de bir makyaj yapmıştı.

Defne de en sevdiği renkte yani pembe kısa bir elbise giymişti. Bana göre biraz daha kısalardı ve topuklu giymişlerdi. Boyumuz şuan aynıydı ya da benden bir iki santimetre uzun duruyorlardı.

"Merhaba enişte," dedi Medusa sıcak bir tavırda.

O da samimiyetle konuştu. "Merhaba Medusa."

Bu sıra biri elini bana uzattı. "Tanışamadık, Yağız ben." Arkadaşça söylemişti. Asır elini belime atarak beni kendine yapıştırdı.

Uzattığı elini sıktım. Bu sırada etrafım bakmaya başlarken İrem denen kızla göz göze geldim. Bana öyle bir hasetle bakıyordu ki çıldırıyordu.

Göz göze geldiğimizde yanındaki Bera'ya bir şey dedi ve birlikte yanımıza geldiler. Güya neredeydi?

İrem üzerindeki kırmızı deri elbisesi ile yanımıza geldi.

"Asır, ne yapıyorsun burada? Bizim grup locada..." Asır bakışlarını ona çevirdi. Bu sıra Bera elini omzuna atmış etraftaki kızları kesiyordu. Sözde yanında sevgilisi vardı. Göz göze geldiğimizde bana göz kırptı.

Öğürüyormuş gibi bir hareket yaptım. Asır, Bera'nın omzundaki elini tutup çekti ardından konuştu.

"Sevgilimin yanındayım, isteyen yanımıza gelebilir." İrem'in moraran suratını görmemle keyfim yerine geldi.

 ABİLERİM Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin