21-Ali

10.7K 635 384
                                    


Bölüme başlamadan en sevdiğiniz karakteri ve isteklerinizi alabilir miyim?

Yıldıza dokunur musun?

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum.


Ali Ulusay







Ali'den:
Hep birlikte suyun içinde voleybol oynuyorduk ve gözlerim küçük kızımın yüzünden hiç ayrılmıyordu.

Gülümsedim.

Keşke hep böyle mutlu görseydim onu. O benim biriciğim, her şeyimdi.

Top bana her defasında geldiğinde yavaşça ona atıyordum o da gülerek topu başkasına atıyordu.

Gözlerimi bir saniye bile ondan ayırmak istemiyordum.

O çok narindi, küçücüktü.

Her şey bir anda top sertçe yüzüne çarptığında acıyla inlemesini duydum.

Vücudum korkuyla kaskatı kesilirken o anın siniriyle gözüm dönerek Adal'a atladım.

Annemin çığlığını duyduğumda onu kayalara götürüyorlardı hızla yüzdüm yanlarına.

Hızla küçük kızımı kendime çekerken burnunu sıkıca tuttum. Yeşil gözlerimin aynısı olan gözleri yaşla dolmuştu.
Çok canı açıyordu. Bir eli kalbinin üzerindeydi.

Adal kendini suçlayarak ona bakarken o uğruna öleceğim ama onu öldüren kalbi yine herkesi içine alacak kadar büyüktü.

Bu haldeyken bile Adal'a destek oluyordu. Onu alıp içime sokmak herkesten korumak, kimsenin onu görmemesini istiyordum.

Poyraz ona endişeyle bakarken söz vermesini istedi.

Neyin sözüydü?!

Umay'ın bakışları yüzüme uğradı.

İçli içli baktı yüzüme, gülümsemesiyle gözlerim yaşla doldu.

"İyi ol tamam mı abim?" Dediğimde sadece gülümsedi. Bir an da gözlerini kapattığında korkuyla haykırdım.

"Poyraz! Umay'a bakın. Anne, Umay!" Biri beni çekiştirip Umay'ı kucağına alıp arabasına götürdü.

Söz konusu Umay olunca ne yapacağımı şaşırıyor mal gibi kalıyordum.

Endişe damarlarımızda gezerken hızla arabalara binip hastaneye gelmiştik.

Herkesten önce hastaneye gelmiştim tüm hastaneyi inletip ona doktor ayarlamıştım.

Şuanda onu sedyeye yatırmış oksijen maskesini takmışlardı. Perdeleri çekip bizi uzaklaştırdıklarında Poyraz da onlarla birlikte girmişti.

Yeni doktoru Poyraz'ın liseden arkadaşı benim de tanıdığım alanında uzman olan Kerem buraya gelirken doğruldum.

 ABİLERİM Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin