27-Kaçış

6.8K 515 148
                                    

27. Bölüm

Güzel bir bölüm yazdım sayılır ama önce lütfen yıldıza dokunalım

O değilde niye sevmiyorsunz Asır'ı????

Seven var mı aranızda??

Ya da Ardılcı olan,

Veya başka biri olsun diyen.

Sevin çocuğumu iyi çocuk aslında...

Neyse bakalım hadi yorumlarda buluşalım🌸

Ve sırf sizin için bölüm atıyorum yoksa tuşlu telefona geçip yks basacaktım. Kıymetimi bilin her şey sizin için.

Hadi aslanlar takipçimi yüz yapalım.

İyi okumalar.

UMAY ULUSAY

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

UMAY ULUSAY

Yazardan;

Evin içerisinde saçma sapan bir kavga çıkarken şüphesiz en çok acı çeken kişi Poyraz ULUSAY'dı. O da sinirini insanlardan çıkarmak istiyordu lakin bu hiçbir işe yaramayacaktı.

Güzel kardeşi, biriciği yitip gidiyordu.

Umay'ın kullandığı sözler aklına gelirken gözünden bir yaş daha masaya düştü.

O ilk andan beri başını masadan kaldıramıştı. Ta ki duyduğu o cümleye kadar.

"Umay nerede?!" Diye haykırdı Ali ULUSAY.

Bütün sesler bıçak kesmiş gibi kesilirken hızla yerinden kalktı Poyraz ULUSAY.

Sandalyesi kalktığı gibi yeri boyladı.

Herkes etrafına bakarken Ali ve Poyraz aynı anda merdivenleri çıkıp yattığı odaya gittiler.

Ali ULUSAY daha yeni kavga ederken bile elleri bu kadar titrememişti.

Odanın kapısını hızla açtığında boş odayla karşılaştı.

Hızla tekrar aşağıya inerken Umay'ın adını haykırıyordu.

"Anne, nereye gitti görmediniz mi?" Dedi hızla merdivenlerden inerken.

Aral ve Mert de bahçeden çıktılar hızla.

"Burada da değil!" Dediklerinde herkesin korkusu daha çok arttı.

"Nereye gitti kızım?" Diye yakındı Beyza Hanım. Umay bilmediği bir yere gelmişti ve kaybolabilirdi.

Ali telefonunu çıkarıp Umay'ı ararken telefonun çalması ile umutla herkes ona bakmaya başladı.

Meşgule almasıyla bir kez daha aradı.

"Aç hadi, güzelim. Aç."

"Dışarı çıktı büyük ihtimalle. Kaybolmadan bulalım onu." Dedi Poyraz ve birlikte dışarıya çıktılar.

 ABİLERİM Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin