Your Sex is on Fire

222 34 63
                                    

Έχω δέκα λεπτά μέσα στο ντους για να σκεφτώ πώς θα πράξω.

Ας βάλω κάτω τα σημερινά δεδομένα. 

Είναι εδώ- και ήρθε μόνος του. Που σημαίνει οτι η παρτίδα δεν έχει χαθεί.

Το άλλο δεδομένο είναι οτι δεν με έχει ακουμπήσει. Κακό σημάδι αυτό. Πολύ κακό.

Τρίτο δεδομένο, δεν δείχνει καθόλου μα καθόλου θυμωμένος. Περιέργως.

Όλα μαζί τί σημαίνουν? Οτι δεν θα τα παρατήσεις Έρικα, θα φορέσεις το φορεματάκι σου και θα είσαι τσαχπινούλα μέχρι να δείξει τις προθέσεις του ο ύπουλος, αυτό σημαίνει!

Ξεβγάζω το αφρόλουτρο, βάζω γρήγορα την κρέμα σώματός μου και ένα κοντό βελούδινο νυχτικάκι στο χρώμα της μέντας, ανανεώνω την πούδρα μου, προσθέτω λίγο ρουζ να μην είμαι σαν πτώμα από το νεκροτομείο, και επιστρέφω στην κουζίνα όπου και τον βρίσκω να έχει αφαιρέσει το σακάκι του και να ανακατεύει τα μακαρόνια που βράζουν. 

Τί πλάτη είναι αυτή ρε Σατανά? Πώς μου δυσκολεύεις έτσι τη ζωή!!

"15 λεπτά με το ρολόι!" του λεω και γυρίζει, τα γαλάζια του μάτια με σκανάρουν από πάνω ως κάτω.

"Ωραίο φορεματάκι" μου λέει και του απαντώ με ένα επιτηδευμένα τσαχπίνικο "Μερσί!" συνοδευόμενο από μπαλετική υπόκλιση καθώς ανοίγω το ψυγείο και βγάζω από μέσα ένα ματσάκι φρέσκο βασιλικό.  

Απολαμβάνω οτι με παρακολουθεί τόσο προσηλωμένος. Στα θετικά δεδομένα της βραδιάς.

"Τί θα φτιάξεις?"

"Πέστο βασιλικού, την τρως?"

"Την τρώω..." γυρίζει την πλάτη στην κατσαρόλα και κοιτάζει εμένα που ανοίγω τέρμα τη βρύση και πλένω το βασιλικό. Ύστερα τραβάω το ξύλο κοπής και το ακουμπάω στον πάγκο, ανοίγω το συρτάρι, παίρνω ένα μεγάλο μαχαίρι και- 

τον αισθάνομαι ακριβώς πίσω μου, ταράζομαι και ανατριχιάζω που είναι τόσο κοντά μου. 

 Σηκώνει το φορεματάκι μου μέχρι τη μέση μου και-

μου ρίχνει μία γερή ξυλιά στα οπίσθια με την κουτάλα που κρατάει!!! Δεν είμαστε καλά!

 Σοκάρομαι και "Αουτς, τι?!" κάνω έκπληκτη για να ακούσω "Δεν έχει τί, έχει πώς" 

Μου παίρνει το μαχαίρι από το χέρι και το βάζει πιο πέρα. Αναπνέει πάνω στο λαιμό μου, το ξέρει οτι με τρελαίνει...με φιλάει στον ώμο και-

Sold OutOnde histórias criam vida. Descubra agora