15.

77 7 1
                                    



-

Gözlerimdeki yaşları artık tutamamıştım. Sağ gözümden bir yaş süzüldü, ardından sol gözümdende bir tane düştü. Ardı arkası kesilmez şekilde yaşlar gelmeye başlamıştı, yanağım git gide ıslanıyordu. Taehyung, gözlerini gözlerimden bir an bile ayırmamıştı. Bu yüzden kalbim sevgiyle atmaya başladı.

Taehyung bir elini yüzüme getirmiş, göz yaşımın aktığı yolu yavaşça silmişti. Ardından iki eliyle yüzümü tutmuş, yanaklarıma dağılan göz yaşlarını silmeye devam etmişti. Bu hareketleriyle sıcacık olmuştum, ondan dolayı ağzımdan küçük bir hıçkırık kaçtı.

Taehyung duyduğu hıçkırıkla, yatakta bana biraz daha yaklaşmıştı. Yaklaşıp elini enseme koymuş, kafamı omzuna koymamı sağlamıştı ve bana sarılmıştı. Ben de onun bu hareketi ile ona biraz daha yaklaşıp ellerimle üstünü avuç içlerime aldım, sıktım.

Taehyung sarılmasının yanında saçımı okşamaya başlamıştı. Saçlarımda hissettiğim parmak uçları hem masaj yapıyordu, hem okşuyordu. Resmen ağlamayı unutmuştum, beni sakinleştirmişti.

Ben tamamen saçımın okşanmasına odaklanmışken saçımda Taehyung'un elinden farklı olarak daha yumuşak bir şey hissettim, Taehyung'un dudaklarını. Hissettiğim dudaklarla kafamı omzuna biraz daha bastırdım, içine girmek istermişcesine.

Ufak hıçkırıklarım dahada ufalmış, iç çekişlere dönüşmüştü. İyice mayışıyordum, Taehyung çok güzel ilgileniyordu, benimle.

Yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu fakat Taehyung'un sesiyle yeniden açıldı "Gel üstünü giydirelim." demişti. Tamamen unutmuştum, yarı çıplak olduğumu. Taehyung söylemese belki de fark etmeyecektim ve böyle uyuya kalacaktım.

Taehyung'u onaylayıp geri çekildim. Taehyung gülmüş, Tişörtü eline almıştı. Hazırlayıp kollarımı geçirmem için bekledi "Kollarını geçir bakalım." dedi. Dediği gibi kollarımı geçirdim ve giydirmesine yardımcı oldum.

Gözlerimi Taehyung'dan hiç ayırmıyordum, Taehyung'da bunu görüp bana bakmaya başladı ve sırıttı. Onun sırıtışını görünce bende sırıttım fakat gözlerimi açık tutamıyordum resmen, arada kapanıyor gibi oluyordu. Bunu gören Taehyung "Bugün okula gitmeyelim, ne dersin?" demişti. Aslında iyi bir fikir gibiydi ama babam öğrenirse...

"Çok isterdim ama babam öğrenirse iyi olmaz." dudaklarım hüzünle büzüldü. Taehyung'la beraber olmayı daha çok isterdim. Taehyung elini alnıma koymuş, ateşime bakmıştı. Elini çektiğinde ciddi bir yüz ifadesiyle "Hâlâ ateşin var, gitmesek daha iyi olur. Babandan izin almayı denemek ister misin?"

"İsterim, ama korkuyorum." dedim. Taehyung düşünür şekilde bana bakmış ve "Şu an aklıma bir çözüm yolu gelmiyor, belki birazdan gelir. Okulun başlamasına daha var, sen biraz uyu dinlen, ben sana haber veririm."

Olumlu bir şekilde kafamı sallayıp yatakta biraz kaydım, ardından uzandım. Taehyung yanımdaki battaniyeye uzanmış, çekip üzerime örtmüştü. Tam kalkmak için hamle yapmıştı ki bileğini tutup buna engel oldum. Taehyung tutuşumla bana şaşkınca bakmış "Noldu, bir sorun mu var?" demişti. Diyeceğim şey için cesaret toplamaya çalıştım ve "Korkuyorum, benimle yatamaz mısın?" dedim.

Gerçekten korkuyordum, özellikle hastayken gördüğüm kabuslardan çok korkuyordum. Hastanede gördüğüm gibi bir rüyayı tekrar görmek hiç istemezdim. Taehyung beni rahatlatırdı, onları görmeme izin vermezdi.

Taehyung dediğimle kocaman sırıtmış ve örttüğü örtüyü tekrar kaldırmış, yanıma yavaşça yatmıştı. Benden biraz daha yukarıda yatmasından dolayı, yüzüm göğüs hizasında kalmıştı. Bunu fırsat bilerek ona sarılmak için hamle yapacaktım ki aklıma dolanlarla durdum. Fakat bunlar Taehyung'a sarılma isteğimin artmasına neden oluyordu çünkü korunmak istiyordum. Tereddütte kaldığımdan dolayı, Taehyung'a "Sarılabilir miyim?" diye sordum.

REFRESH - taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin