Önceki bölümde geçmişi anlattık. Bu bölümde Gülsüm'ün odaya girmesiyle devam ediyoruuz :) MEDYADA Kİ ERKEK: GÖKHAN
"Ne oluyor burda?"
Mustafa umursamaz bir şekilde bana bakıyordu. Tabii onun umrunda değil kim ne düşünürse düşünsün. Ben hayatımda böyle bencil, umursamaz, egoist, aptal birini görmedim. Artık birimizin bi cevap vermesi gerekiyordu. Mustafa'nın konuşmayacağını bildiğim için:
"Abin biraz hastalanmış bendende su istemişti. Normalde umursamazdım ama rahatsız olduğu için veriyim dedim. Ayağım kayınca bardak kırıldı. Önemli bişey değil zaten şimdi gidiyodum ben uyumaya."
"Hee anladım şunu baştan söyleseneze" diye gülümsedi.
"Ama neden senden istedi ki suyu? Benden de isteyebilirdi."
Ne çok soru soruyor bu kız ya. Kafamı Mustafa'ya çevirip yardım istedim. Ama alaylı bi şekilde bakmaktan başka birşey yapmıyordu. Bu çocuk resmen... neyse ben yine bi bahane bulurum. Ama bu Mustafa'ya göstericem gününü. Ben ona su veriyorum iyilik yapıyorum onun yaptığına bak.!!
"Şeyy.. ben o sırada lavoboya kalkmıştım o zaman sesini duydum."
Bunu dedikten sonra yerimden doğrulup:
"Hadi hayırlı geceler ben uyuyorum."
Mustafa bileğimi hızlı bi şekilde kavradı. Canım acımıştı.
"Aaah napıyosun yaa."
O da heralde yaptığı şeye şaşırınca hemen bileğimi bıraktı.
"Daha sargı yapmadım Meryem."
"Gerek yok."
"Gülsüm, aslında Meryem beni taciz ediyor. Az önce zorla odama girdi."
"Neee?!!!!"
Ağzımdan küçük bir çığlık kaçırdıktan sonra kafamı tekrar Gülsüm'e çevirdim.
"Valla öyle bişey yok yemin ederim."
"Off Meryem açıklama yapman hata. Abimi tanımasam doğru söylüyo derdim. Yine neyin peşindesin abi? Rahat bırak şu kızı" dedi gülümseyerek.
"Gerçekten Mustafa neyin peşindesin?"
"Ben sana 5 dakika önce bana bi daha 'gerek yok' deme demedim mi?"
"Ya tamam Allah aşkına uyu Mustafa çocuk gibisin."
Mustafa'nın odasından Gülsüm ile beraber çıktık. Odalarımıza geçince elimin hala kanadığını gördüm.
Lavaboda biraz su tuttuktan sonra artık uyumam gerektiğini anladım.
Yarın okul vardı ve benim hala uykum gelmiyo. Koyun mu saysam acabaa? Koyun 1 koyun 2 koyun 3.....
Koyun 1909..
Yok olmuyo. Uyuyamıyorum. Saat 5.30 ve ben hâlâ uyuyamıyorum. Yarın okulda bi hortlak gibi gezmek istemiyordum. Kafamı yastığa gömdüm? Yok olmuyor. Sağa döndüm? O da olmuyor. Yok yok yok.... uykum gelmiyor. En iyisi kalkıp ne giyiniceğimi belirlemek. Siyah, düz, kollarından işlemeli ferracemi giyindikten sonra mürdüm rengi şalımıda bağladım. Saat 6.25 ti. Sessiz adımlarla aşağı mutfağa indim. Dolaptan çıkardığım salam, kaşar, yeşil zeytin, ezine peynirini masaya koydum. Azıcıkta salata doğradıktan sonra ekmek almaya çıktım. Eve geldiğimde Gülsüm'ün merdivenlerden indiğini gördüm."Günaydın Gülsüm"
"Sanada günaydın Meryem'im."
"Kahvaltı hazır ekmekte aldım hadi gel sofraya. Sümeyye ve abini de uyandırmayı unutma."
"Off abimi uyandırmasak olmaz mı?"
"Valla en az bende senin kadar istemiyorum o megolamanı uyandırmayı. Ama işte.. teyzem için katlancaz."