Upozornění! V této kapitole se objeví sexuální scény 18+. Ano, plánovala jsem to tak brzy, protože na hlubší prohloubení vztahu tolik času nemají. To může přijít později, no ne? :> U Balady drakoměnce jste někteří čekali dlouho, tam to chtělo pomalu, ale tady to máte hned! Snad se vám bude líbit a díky za vaši pozornost! <3 V tomhle se já vyžívám~
Pěkné počteníčko~
***
Jeho tělo bylo tak horké a citlivé. Na doteky nebylo zvyklé a tak si mohl užívat dosud panenské pokožky, která nikdy nepoznala žádné cizí ruce, krom těch svých. Neustále se uculoval nad tím jaké vydával rudovlásek překvapené zvuky, nezkušeně se kroutil a nechtíc se otíral naběhlým mužstvím o pevné a silné tělo nad sebou. Naruto už byl sám netrpělivý a jeho jasně viditelný problém žádal o pozornost. Přesto se držel zpátky, trpělivě poznával skryté končiny, místa, na která mu dovolil sáhnout, než dojde na spodní část. Zatím vystavil světlu lucerny a jejím stínům bledou kůži nevypracovaného, za to štíhlého hrudníku, po němž klouzal hladce opracovaný, mléčný kamínek s modrými a zelenými odstíny, které se spojovaly jako hadi kousající se do ocasů. Chvíli na něj zůstal upřeně zírat, než sklonil hlavu a za doprovodu zdrženlivých vzdechů, jazykem okusil horkost a chuť mladíkovi kůže. Ještě nikdy neslyšel tak sladké zvuky a cítil, jak se jeho paže staly útokem krátkých nehtů.
Brzy ho připraví o zdravý rozum a on bude muset čelit skutečnému barbarovi. Snědý mladík nepředpokládal, že se udrží dlouho na uzdě. Postupně z něj shazoval lehké oblečení, sundával ho pomalu a rozvážně, a pro jistotu se díval do jeho rudé tváře, jestli nejevil odpor. Naštěstí se zdálo, že si všechno bez problému užíval a Naruto vlastně taky. Propadal mu. Cítil, jak ztrácel pevnou půdu, hlava se mu točila, před očima měl hvězdičky, a když jej svlékl úplně, nezbýval na něm jediný kousek látky, přitiskl se k němu tak silně, že Gaara nečekaně hekl. Pod sebou měl totiž seno, které ač bylo měkké, tak se některé tužší konce zaryly do kůže a Narutovo tělo bylo opravdu silné a těžké. Naneštěstí to po pár sekundách přestal vnímat, neboť si Naruto vyžádal další hluboké, velice naléhavé polibky. To už i nezkušený pocítil proč. Nárůst libida by cítil i kdyby byl v hlubokém spánku.
V hladových polibcích neustávali. Gaara se zatím pokoušel sundat z otrokových vypracovaných ramen jeho jednoduchý oděv a neměl ani čas myslet na stud kvůli úplné nahosti, spíše měl silnou potřebu se zbavit ztopoření, jenž se tlačilo vzhůru. Začal se v nepravidelných pohybech otírat o tělo nad sebou, mírně nadzvedával boky, než ho blonďák chytil za bok a znemožnil mu další sérii pohybů. Chtěl si to všechno uřídit sám, věděl co a jak, nad čímž Gaara žasl a zároveň z toho měl takový divný pocit. Byl v moci otroka, někoho, kdo byl pro jiného majetkem. A v tuto noc se jejich role obrátili. Měl posloužit jako objekt na uspokojení potřeb, ale rudovlásek to tak nevnímal. Upřímně ho těšilo, že i on, který neměl co pořádného, krom své chytré hlavy a pěkného obličeje, nabídnout, vzrušil někoho s tak pěkným, antickým tělem hrdiny. Do břicha ho tlačil tvrdý penis a on si říkal, zda do něj něco tak velkého vůbec dostane. Nejprve se vyděsil a zůstal chvíli strnulý, avšak něžné, opatrné doteky ho přinutily k uvolnění. Stále se v duchu přesvědčoval, že kdyby mu chtěl ublížit, učinil by tak dávno a zjevně si ho nechtěl odehnat kvůli zbrklosti nebo špatnému zacházení.
Naruto se konečně zbavil vlastního oblečení, úlevou by byl nejraději zavyl, kdyby nebyl přitisklý na rudovláskových nateklých polštářcích. Mohli se na sebe tak nalepit tělo na tělo, horká kůže na kůži, poty se jim mísily, srdeční svaly zvyšovaly frekvence. Plavovlasý mladík ještě nikdy nepocítil tolik vzrušení a rozkoše, kdy se jejich mužství otírala o sebe. Nacházel se ve skvělé pozici, dlaní přicestoval k levému stehni, silně ho stiskl a vyzvedl si ho, zatímco se trochu nadzvedl a druhou dlaní chytil jeho tvrdou chloubu. Jednal opatrně a pokusil se jemnějšími doteky zbavit vzniklého třasu. Pootevřel víčka, přimhouřil zrak a povšiml si, jak Gaara zatínal obličejové svaly, i když měl ústa uvězněná v polibku. Rukama jezdil po opálených zádech, zarýval nehty a dělal dlouhé narůžovělé koleje, zatímco se mu v klíně rozlila krátkodobá bolest pramenící z nezvyklosti po doteku, ale ozvalo se i něco jiného; příslib sladké rozkoše, pokud počáteční bolesti zvládne.
ČTEŠ
Pompeii [NaruGaa] ✔
FanfictionNarutoxGaara [AU] Příběh dvou milenců odehrávající se krátce před ničivou katastrofou. Tehdy lidé neměli ani tušení, že by je mohlo něco takového potkat, že by je mohl výbuch hory všechny usmrtit a pohřbít jejich krásné město. Gaara je nejmladším sy...