Kapı çalmasına rağmen yerinden kıpırdamadan öylece bana bakıyordu, bir şey demeden dümdüz suratıma bakması germişti beni.
"Kapı çalıyor."
"Evet duyuyorum."
"Çekilsen de açsak o zaman."
"Sorunun cevabını merak etmiyor musun?"
"Ben sana çekil diyorum sen daha çok yaklaşıyorsun, soruyu falan da merak etmiyorum hadi çekil."
"Ne olmasını isterdin?"
"Neyin ne olmasını isterdim."
"Cevabın ne olmasını, senden hoşlanıyor olmamı istermiydin mesela?"
Cevap veremememin nedeni, benim de cevabı bilmiyor olmam. Beni sevmesini istiyormuydum ki?
"Neyse rengin attı, çekil bakalım kimmiş ısrarla çalan şu arsız."
Gelen arsız Melih'ti.
"Oo Melih yüzsüz yüzsüz kapının ısrarla çalınmasından anlamalıydım senin geldiğini."
"Bende onca çalmaya rağmen kapının açılmamasından, senin Zeynep'le evde tek olduğunu anlamalıydım."
"Ne alakası var lan, saçma saçma konuşma. Aramak yerine ne diye geldin, onu söyle sen."
"Aradım fingirdemekten duyuyormusunuz da."
Lafın ucu bana da dokunduğundan, burda araya girmem gerekiyordu.
"Fingirdediğimiz falan yok Melih, düzgün konuş bence."
"Şaka yapıyorum hemen alınma prenses."
"Melih sen uzatma niye geldiğini söyle."
"Metenin evinde parti varmış, gidelim de biraz dağıtalım diye geldim."
"Olmaz benim başka birilerini dağıtmam lazım bu gün, sen tek git istersen."
"Kimi dağıtacaksın abi, hayırdır bir sorun mu var?"
Poyraz istemese de, ben partiye gidip biraz rahatlamak istiyordum.
"Bir durum olduğu yok, bakma sen buna.
Poyraz gelmese de ben gelebilir miyim partiye?""Hop hop bensiz nereye gidiyorsun sen, hem ablan izin verecek mi bakalım gelmene."
Doğru ya ablamı unuttum, ben ablamı düşünürken, o an ablamdan akşam geç geleceğini onu beklememem gerektiğiyle ilgili mesaj geldi telefonuma.
"Oha ablandan izinsiz mı gideceksin?"
"Sanki herşeyi ablama haber veriyormuşum gibi neden şaşırıyorsun."
"Sen değil miydin geçen kırılan güvenden bahseden."
"O konuyla bu çok farklı merak etme sen."
"Ne merak edeceğim yakalanırsın inşAllah."
"Gelme be sen o zaman benimle partiye falan."
"İyice saçmaladın ben ayrı bir bireymiyim, kafan yerinde değil sus işine bak."
"İzin alırım ben ablamdan, hem ablam izin verdikten sonra senin gelip gelmemen pek de önemli değil."
"Melih oğlum sen geldiğin gibi git istersen, Zeynep partiye falan gelmiyor."
"Sen benim yerime karar veremezsin ve ayrıca gideceğim."
"Bayramlık kılıklı elbiselerinden birini giyer gidersin ona şüphe yok zaten ama gitmiyorsun nokta. Hadi Melih abi ben seni geçiriyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ablamın Üvey Oğlu
Novela JuvenilAblasının patronuyla evlenmesi sonucu, ablasıyla yaşayan 17 yaşındaki Zeynep, bir yandan ablasının 20 yaşındaki üvey oğlu poyraz'la, bir yandan da yeni okulunda uğradığı zorbalıklarla uğraşmak zorunda kalır.