otuz dört

640 94 27
                                    

Saat üçe beş varken Ravza ile planladığı kafeye gelmişti. Yanına gelen garsondan bir bardak su isteyip beklemeye başladı. Dört dakikanın ardından Ravza da gelmiş karşısına oturmuştu. İkili birbirine soğuk bakışlar atarken konuşmayı hala başlatan yoktu. Garson Timur'un suyunu getirip Ravza'nın istediği şeyi sordu. Bir şey istemediğini belirttikten sonra giden garsonla Timur'a döndü yeniden ve konuşmaya başladı Ravza.

"Açıklayacaksın Timur. Sana ulaşamadığım, evde olmadığın o günlerde ne bok yediğinden başla. Bütün o fotoğraflara gelmiyorum bile henüz." Timur sakinliğini kordu. Zaten birkaç dakika içerisinde Ravza deliye dönecekti. Suyundan biraz içip aynı sakinlikle konuşmaya başladı.

"Sana hiçbir açıklama borçlu değilim öncelikle. Ha, bir şeyler gerçekten açıklanmalıysa seninle başlayalım mı? Kolundaki dövmenin anlamını söylesene." Ravza kafasını sol koluna geçirip dövmesine baktı. Özgür ile beraber yaptırdıkları ve birbirini tamamlayan yarım kalp dövmesiydi. Kaşlarını çatıp cevapladı.

"Gizem'le yaptırdık demiştim ya. Hayırdır, yediğin boklar ortaya çıkmasın diye beni suçlamaya mı çalışıyorsun şimdi?" Timur sırıtıp masaya yaklaştı. "Dıııt, yanlış cevap. Özgür'le yaptırdığın çift dövmesi o. İkinizin birlikte çekindiği fotoğrafı görmek istersen gösterebilirim. Neyse diğerine geçelim. Hem bu beni azarladığın konuya da benziyor. 'Kız arkadaşlarınla' yaptığın Ayvalık tatilini hatırlıyor musun? Hani gideceğiniz gün paranın çıkışmadığını söylemiştin de bana yazmıştın. Hatırladın mı biraz?" Ravza tereddütle kafa salladı. Timur nereden öğrenmişti Özgür'ü? Kendisi mi görmüştü yoksa Özgün mü söylemişti? Şimdi kafasının çok karıştığını hissediyordu. Olayları oluş sırasına göre dizemiyordu. Özgün'le tanıştığında neler biliyordu Timur?

"Hatırladım ama ne alaka şuan?" Timur Ravza'nın hala bilmezden gelişine göz devirmek istedi. Masaya çıkıp haykırmak istiyordu "BİLİYORUM İŞTE HER ŞEYİ." diye. Yine de bunu yapmadı, kendisini rezil edecek kişi o değil karşısındaki olacaktı.

"Hala mı salak rolüne devam? İyi madem biraz somut konuşayım. " Yanında getirdiği kağıt çantadan çıktısını aldığı fotoğrafları çıkardı. En üstteki fotoğrafta Ravza ve Özgür adına alınmış iki otobüs bileti görünüyordu. Hemen arkasında da havuz başından fotoğrafları. Kağıtları Ravza'ya ittirip onun tepkisini izlemeye başladı. Ravza dehşete düşmüş bir yüz ifadesiyle teker teker fotoğraflara baktı. Sadece o tatilden değil, bu zamana kadar Özgür'le vakit geçirdiği çoğu günden fotoğraf vardı.

"Sapıksın sen. Özel hayatın gizliliğine aykırı bu farkında mısın? Tamam tatili söylemedim ama sadece senin kafanı kurcalamak istemedim. Ayrıca fotoğraflarda hiçbir şey yok, yan yana iki arkadaş işte. Yobaz mısın sen, hayatımda sadece sen ol mu istiyorsun? Unutma Timur, senin hayatındaki tek kişi benim ama benimkinde tek kişi sen değilsin. Sosyal bir insanım ben, arkadaşlarım var. Zaten sen bana güvenmiyormuşsun ki. Özgün'le Allah bilir ne boklar yiyip şimdi gelip benimle mi uğraşıyorsun? Biliyorum, ikinizin yaptığı her şeyden haberdarım. Onunla öpüştüğünü de biliyorum. " Başta ses düzeyi normal olsa da gittikçe yükselmişti. Onun yükselen ses tonu kafedeki kişilerin onlara dönmesine neden olmuştu. Birinin gizlice videoya aldığını fark eden Timur bunu engellemek için bir girişimde bulunmadı.

"Fotoğrafların hepsi senin Instagram hesabından. Yakın arkadaşlarına atmışsın. Ayrıca elimdeki tek fotoğrafların bunlar olduğunu düşünmen o kadar safça ki. Ses kayıtlarını açmıyorum bile. Arkamdan bu kadar iş çevirmişken hala yükselme hakkının sende olduğunu mu düşünüyorsun? Bitti Ravza, her şey bitti. Seninle aramızdakiler de bitti, beni kullandığın dönem de bitti. Gizem'le aranın bozulduğunu da duydum, hoş zaten bu karakterle nasıl arkadaşlarını çevrende tutacaksın ki? Özgün'le aramızda geçen hiçbir şey de seni ilgilendirmez, sen o hakkı daha en başında kaybettin. Çok merak ediyorsan evet, ortalıkta olmadığım günler Özgün'leydim. Yazlığa gittik. Sen ne yaptın, anlatsana. " Hala sakin tavrını sürdürüyordu. Ravza'nın gözlerinin dolduğunu fark etti.

cheater | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin