Màsnap mindenki elegànsan volt felöltözve. Én a szokásos egyenruhában voltam. Bármennyire is utáltam,nem tudok elszakadni tőle, és nincs is más normális ruhám, csak szakadt cuccok, általában Klaus szekrényéből szoktam öltözködni.
Szóval mindannyian kint állunk, Ben sirjánál. Pechünkre esett az eső. Én és Klaus egy kis rózsaszín esernyő alatt áltunk míg a többiek az egyen esernyő alatt.
-Történt valami? - Kérdezte anya
-Meghalt apa... emlékszel? -Mondtam Allison
Pogo megjott, Luthernél volt a hamvasztás. Luther kiborította, mi pedig csöndben nézük.
-Úgy jobb lett volna ha...fúj a szél...- Mondta Luther köhintve...
-Hideg van - Szólaltam fel- Siessünk!
-Akar valaki valamit mondani? - Kérdezte Pogo - Hát rendben... Minden tekintettem... Sír Reginald Hargreeves-é...Ő tett azzá aki most vagyok. Ő volt a gazdám...és egyben a barátom. Gyönyörű örökséget hagy maga után...
-Egy szörnyeteg volt. -Szólalt fel Diego. - Rossze ember volt, és egy mégrosszabb apa. A világ jobb lett nélküle-
-Diego! -Szólalt bele Allison megprobálva megállítani őt ettől a szavaktól.
-A nevem Kettes számú! -Emelte fel Diego a hangját. - Tudod miért? Mert az apánk elnevezni sem volt kèpes minekt, Anyánknak kellett megtennie.
-Szeretne enni valaki valamit? -Szólalt fel anya.
-Nem, köszönjük anya... -Mondtam halkan.
-Adózni akartok az emlék élőtt? Jó rendben, de ne tagadjátok milyen ember volt. -Diego ránk nèzett.
-Jó, mostmár hagyd abba. -Szólalt fel Luther.
-Ha valakinek, akkor neked kéne mellettem álnod! Egyes számú!
-Figyelmeztettelek!
-el küldött tèged millió kilométerekre! Csak azért mert látni se akart téged! -Kiabált Diego.
Diego ès Luther verekedni kezdett. Mindenki nézte őket,hisz hiába szólunk, nem állnak le.
-Ja, Jo kis családi temetès, imádom ezt csinálni - Mondtam szarkasztikusan ahogy elővettem két szál cigit magamnak és Klausnak.
-Van ennél nagyobb gondunk is. - Mondta ötös és bement.
Ahogy tovább verekedtek Ben szobrát meglökték, ès földre zuhant, szobornak a feje elgurulva.
-Ben! -Kiáltottam fel- Ez komoly srácok! Normálisak vagytok!??
Szép lassan mindenki bement, Luther egy kis sérüléssel,hisz Diego megvágta...őt is, mi maradtunk kint Klaussal. Leültünk Ben sirjához.
YOU ARE READING
Number Eight (Nyolcas Számú ) •Umbrella Academy •
FanfictionNyolcas számú testvér. Hargreeves ház legfiatalabb tagja. Maga se tudja,hogy az ereje mennyire erős. A bánatát az alkoholba fojtja és egyéb "élvezeti cikkekben". Az élete hamarosan a feje tetejére áll, de csalàdja melett tart és probàlja megakadàlyo...