Másnap ahogy felkeltem a fejem zsibogott. Egyből a kavéjért nyúltam. Egész nap Eliottal beszélgettem. Jól kijöttünk, és nagyon kedves ember. Mikor észrevettem,hogy kezd beesteledni,hirtelen eszembe jutott a kis meghívás amit apánktól kaptunk, gyorsan felvettem a fekete ruhámat és a helyszínre teleportáltam.
Felmentem a lifthez, az kezdett becsukódni. Gyorsan megfogtam és újra kinyílt, Ötös már bent volt.-Bocsi, késtem. -Mondtam ahogy bementem mellé.
A többiek is megjelentek, mindannyian ott voltunk.
-Itt van mindenki...-Mosolygott Ötös
Mentünk fel az emeleteken mikor hirtelen egy borzasztó szagot éreztünk meg.
-Luther...te jó ég!-Szólalt fel Klaus.
Diegora nèztem aki szintén fintorgott,de a nevetést alig bírta vissza tartani.
-Bocsi...izgulok.-Mondta Luther
-Ó Luther...Az illata csodálatos...-szólaltam fel ès eltakartam az orrom.
Igazàból a hànyàs keringetett.
Mindenki felnevetett a kijelentèsemre.
Mikor felértünk egyszerre törtünk ki a liftből levegőért kapkodva.-Vissza köszönt a tegnapi pia-Morogtam
-Jolvan! Én beszélek ha apa megjön!-Szólt Ötös
-Nekem is van egy-pár kérdèsem!
-Ne ijesszük el, segíthet a világvégében és a hazajutásban!
-Nekem is van kérdésem!-Mondtam- Igazából csak le akarom ordítani a fejét!
-Tudjátok mit? Az beszél akinél ez a kagyló van.-Szólt Vanya egy kagylót a kezébe véve.
-Vanya nincs idő vitát szervezni!-Szólt Ötös.
-Èn beszélek!-Vette el Allison a kagylót.-Sokkal jobb szónok vagyok mint ti.
-Jolvan apuci lánya.-Forgatta a szemét Diego
-Feltékeny vagy, Kettes?
-Eltöröltük a számokat! -Indúlt Diego Allison felé- Mostantól Zéró csapat vagyunk. Mindannyian.
-Hát ez nevetséges.-Nevettem fel
-Diego, nincs nálad a kagyló.-Mondta Luther
Diego elvette a kagylót és falhoz vágta.
-Tipikus.. -Nevettem
Hirtelen apa tört be a szobába. Nagy szemekkel néztünk rá. Le ültem Diego és Ötös közé.
-Nem elég,hogy betörtetek a laboromba, kiengedték a csimpázomat. Követtek és megtámadtak. -Sorolta a hibáinkat.- De minden egyes alkalommal...
-Mi a pálya apus?-Ült le Klaus koktéllal a kezében.
YOU ARE READING
Number Eight (Nyolcas Számú ) •Umbrella Academy •
FanfictionNyolcas számú testvér. Hargreeves ház legfiatalabb tagja. Maga se tudja,hogy az ereje mennyire erős. A bánatát az alkoholba fojtja és egyéb "élvezeti cikkekben". Az élete hamarosan a feje tetejére áll, de csalàdja melett tart és probàlja megakadàlyo...