3. "Tökèletes páros"

133 6 0
                                    

-Ezt a fürdőben hagytad

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ezt a fürdőben hagytad. - Mondta ès a lejátszómat az asztalra tette.

Kiváncsian nèzett körül a szobámba. A falakon rajzok voltak, mind sötét és fekete. Azokat szoktam lerajzolni amiket érezni szoktam amikor az erőm magától életre kell. Ezzel akarom valahogy megtalálni a jelentését és az okát az erőmnek.
Ötös nem zavarta hogy ott vagyok, nèzte a rajzokat. A szeme megakadt egy règi kèpen. Ben ès Klaus volt rajta, én is ott voltam közöttük, első bevetésünk amiben már én is részt vettem.
Tovább nèzelődött. Az asztalomon számokkal teli lapok voltak, az erőmről kapcsolatosan, felvette és elkezdte nèzni.

-Tedd le. -Szólaltam fel halkan- Kérlek.

Ötös rám nèzett.

-Ez mi? -Mutatta fel a lapot.

-Valami amihez nincs közöd. -Álltam fel, és kicsit remegő lábakkal odamentem és kivettem a kezéből a lapot. - Csak annyiért jöttél? -Kèrdeztem a lejátszóra utalva.

-Igen - Mondta majd az ajtó felé sétált.

-Meghallgattad? -Kèrdeztem hirtelen. Kíváncsi vagyok meg e hallgatta a felvételt.

-Igen. -Mondta megint.

-Menj ki. -Mondtam a szememet megforgatva és a rajzokat nèztem. -Játszol velem...játszol velem hülye démon... -Nèztem a tükörbe- Mi folyik a testemben...

Hirtelen a tükörben megváltozott a kinézetem, olyan volt mint mikor a fürdőszobában. Hirtelen felsikitottam az ijedtségtől. Megragadtam a tükröt,letéptem a falról, láttam egy kèk villanást, Ötös a szobámba teleportált. Még jobban megijedtem. A tükröt az ablak felè dobtam, az ablak kitőrt ès a tükör kiesett rajta.
A sarokba vágtam magam hirtelen lerántva az asztalról a lejátszót,bekapcsoltam es próbáltam lenyugodni. A nevetès hallatszott a fülembe és szép lassan lenyugodtam.

-A francba! -Kiabáltam fel lekapva a papírt ès gyorsan macskakaparással elkezdtem rá írni.

Tükörben is megjelenik...

Tükörben is megjelenik. Egy nap alatt 2x-szer láttam.
1 hónap elteltével újra láttam. Ez azt jelenti hogy kezdődik minden újra, hetente többször fogom látni ha nem csalódnak a számításaim.
Tűz, ès éles tárgyak közelét még mindig kerülöm. Innentől a tükröket is.
Nem ajánlott egyedül maradnom sok ideig bárhol, kell valaki a közelembe ha baj lenne.

Leírtam és felnèztem ötösre.

-Te? Mit keresel itt? -Kèrdeztem hisz teljesen elfelejtettem hogy ott volt.

Oda jött hozzám, a lapokat ki vette a kezemből ès lázasan kezdte el őket olvasni.
Szinte olyan volt mint egy napló.

-2004 . Június 8...megöltem egy embert-kezdte el olvasni-Valaki beszélt a fülembe,egy mély ès sötét hang. Azt súgta majd ő meg véd. Az érzés leírhatatlan, nem tudtam konrollálni, a testem egyszerre könnyű és nehéz lett. Nem tudom pontosan mi történt, de az ember halála borzalmas volt... A nyaka eltőrt. Afüléből, szájából és a órából is folyt a vért. Teste csonkitott volt. Abban a percben helyesnek èreztem, ès élveztem.

Number Eight (Nyolcas Számú ) •Umbrella Academy •Where stories live. Discover now