20. "Vissza a halálból"

100 5 0
                                    

Kinyitottam a szemem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kinyitottam a szemem. Sötétséget láttam. Ahogy felálltam viezt éreztem a lábam alatt. Mezitláb voltam.

-Ez a fejem?-Kèrdeztem és próbáltam magamba szarkazmussal egy kis lelket önteni, ami elnyomja a félelmemet.-Mindig is tudtam,hogy sötét van idebent...

Elindúltam a vizes talajon, és nem láttam senkit és semmit.

-Haho...-Suttogtam immár remegve és megcsíptem magam, de nem éreztem fájdalmat.

A kiskorunkra gondoltam... Egymásnak mindig fütyűltünk. Úgy hangzott mint egy rövid dallam, de ez több volt mint egy dallam. Ezzel a kis füttyentèssel találtuk meg egymást, vagy éppen nyugtattuk. Sóhajtva fütyültem, és körbe néztem.
Nem az várt amire számítottam, valaki vissza fütyült ugyan abban a dallamban.

-Ki az?- kapkodtam a fejem ide-oda, mint egy paranoiás. -Hahó!

-Semmi baj Luna.-Halottam egy ismerős hangot, amit már évek óta nem hallottam.-Fordúlj meg...

Megfordúltam és Ben tárúlt a szemem elé.

-Ben!-Ugrottam a nyakába-Hol vagyok? Mi történt? Félek!

-Nincs semmi baj.-Mondta magához ölelve-Nyugodj meg, rendben?

-Mi történt velem?-Kèrdeztem-Meghaltam,ugye?

-Nem jutottál elég levegőhöz...elájúltál és most Ötös próbálja megmenteni az életed...mert nincs plúzusod.-Mondta halkan.

-Tessék?-Nèztem rá.-Akkor haldoklom?

-Igen, és másodperceken belül le áll a szíved...nagyon lassú.

Nem tudtam mit mondjak. Zavart voltam.

-Honnan tudod, látod?-Kérdeztem

Ben lassan a földre nézett nem messze melettünk. Ötöst láttam aki kapkodott és ujraélesztést alkalmazott rajtam.
A torkom összeszorúlt,ahogy Ötös kiáltásai úgy hallatszódtak mintha egy üvegben lennénk.

-Vissza kell menned.-Suttogta Ben-Szüksége van rád...mindenkinek szüksége van rád.

Tovább néztem ahogy Ötös megtörölte a szemét,mintha sirna, majd lehajolt az arcomhoz és megpróbált levegőt juttatni a tüdőmbe.

-Nem lehet...hisz... hiszen túl sok veszélyt jelentek rájuk.-Mondtam és megláttam Luthert, aki csak állt és nem tudta mit tegyen.

-Luna...ha nem lennél...sokminden nem így lett volna. -Mondta Ben, a hangja nyugtató volt.

-Pont ezaz Ben... Lehet,hogy akkor nem kellene most az életükért harcolni... -Sóhajtva Benre néztem.

-Ugye tudod,ha vissza térsz gyönyörű változáson mész keresztül Luna Hargreeves... Ha meghalsz, hatalmas fájdalom lesz a családnak.

Number Eight (Nyolcas Számú ) •Umbrella Academy •Where stories live. Discover now