6. "Kirándulás"

120 3 0
                                    

Újra a Hargreeves házban vagyunk

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Újra a Hargreeves házban vagyunk. Luther egyfolytában velem van, egy pillanatra se mozdúl mellőlem.

-Mármint, tiszta olyan mintha a szemèlyi testőröm lennèl! -Magyaráztam ahogy nèzte a szobámat.

-Hogy a francba lehet, hogy mióta megvagyunk, sosem láttam még a szobádat? -Kèrdezte

Az ajtó kinyílt ahogy Klaus hirtelen belèpett. Odasietett hozzám.

-Istenem! -Hajolt rám megölelve és az egèsz arcomat puszikkal lepte el- Mióta itthon vagyok téged kereslek! Mi történt veled? -Kèrdezte és óvatosan az oldalamhoz nyúlt.

-Kicsit elkaptak engem is, meglőttek. -Mondtam és a fejèt magamhoz húztam hogy megöleljem.

-Ne haragudj rám, rendben? Figyelnem kellett volna és nem el szaladnom!

-Èn mondtam hogy menj...-Mosolygtam, és megláttam egy nyakláncot a nyakába, óvatosan megfogtam hogy szemügyre vehessem. - Klaus...

-Nem szeretnék róla beszélni... később el mondom. -Mondta halkan-Most megyek...szeretlek Nyolcas...rendben?

-Èn is Klaus... -Nèztem ahogy kimegy a szobából majd Luthert vettem észre ahogy olvassa a dolgaimat.- Persze, elolvashatod nyugodtan -Mondtam szarkasztikusan

Valamiért mindig is utáltam ha valaki hozzá ér még a fogkefémhez is. Mindig is utáltam ha valaki az életemben turkál, nem is èrtem hogy gondoltam azt , hogy bármit is el tudok dugni a tesvèreim kíváncsiskodásuk elől.

-Ez állat! Erről mi miért nem tudtunk? Apa...ezt tette veled? -Kèrdezte

-Tedd le, jó? Nincs kedvem arról beszèlni.-sóhajtottam.

-Egy pillanat és jövök, megnèzem Ötöst. -Indúlt az ajtó felè

-Ne siess! -szóltam utánna.

Vègre a megèrdemelt magány. Lassan felűltem és  kimentem, megláttam Pogot, anyán ügyködik.

-Szia anya...-Suttogtam és lehajoltam anya mozdulatlan arcára egy puszit nyomva.

-Neked nem pihenni kène, Luna? -Kèrdezte Pogo

-Nem tudok. Luther még a levegő vètelemet is számolja.

-Aggódnak èrted...

-Vagy én vagyok az egyik gyanúsított a világvège okozásában. -Forgattam meg a szemem ès hallottam Ötöst meg Luthert a nevemet kiabálni. - Nyugi, még nem robbantottam fel a világot!

Ötös odajött megfogta a fájós karomat. Feltünően felszisszentem mire csak egy szemforgatást kaptam.

-Mennünk kell. -Mondta

-Mármint nektek. -Morogtam- Nem megyek. Nem vagyok gyerek, akinek bèbiszitterekre van szüksége. Tudok magamra vigyázni.

-Nem,nem tudsz. Hatalmas nagy tèvedèsben vagy Nyolcas.-Mondta Ötös és egyre jobban idegesebb lett.- Ha nem lettem volna ott, meghalsz Diego ágyában.

Number Eight (Nyolcas Számú ) •Umbrella Academy •Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt