Hatalmas rántást éreztem, majd hirtelen körülöttem a Hargreeves ház jelent meg.
-Sose gondoltam volna,hogy jó érzés lesz hazatérni!-Nevettem ahogy rá néztem egy újságíra. -Egy nappal a világ vége után... Sikerült! Április másodika...
-Komolyan sikerűlt elérni valamit? Nekünk! Úristen hát ez... Elképesztő!-Kiáltott Klaus.
Mindenki felnevetett és egymást megöleltük.
-Igyunk egyet... sőt kettőt is!-Klaus átkarolta a nyakam.
-Szerinted mindenki benne van!-Mosolygotam
A nappaliba mentünk és körbe néztem. Sok dolog idegen volt, és bármennyire is fura minden egyes pókot meg jegyeztem a sarkokban...de ezúttal nemhogy a pók nem volt, de sok minden más volt.
-Srácok...baj van.-Szóltam ahogy hirtelen össze találkozott a tekintetem a festménnyel, amin nem Ötös szerepelt, hanem...Ben? -Úristen? Miért van Ben a festményen?
-Tudtam,hogy idővel el jöttök!-Apa állt fel a fotelből.
-Te élsz?-Kérdezte Luther.
-Mind látod él és virúl...sajnos.-Köhintettem.
-Ja tényleg... Igazad van, csak örülök,hogy itthon vagyunk.-Mondta Luther-Ujra együtt.
-Itthon? Ez nem az otthonotok!
-Most miről beszélsz, ez Az Esernyő Akadémia.-Szólt Allison.
-Megint tévedtek...ez itt A Veréb Akadémia.
Ahogy lépteket hallottunk megfordultunk és az emeleti részre néztünk.
Ott öt ember jelent meg, majd lent egy ismerős alak közeledett felénk. Méghozzá Ben, nem hittem a szememnek.-Apa, kik ezek a seggfelyek?-Kèrdezte Ben.
-Baszki...-Szólaltunk fel egyszerre.
-Ben, tényleg te vagy az?-Ment közelebb Luther.
-Ès kik azok a nyomik az emeleten?-Kiáltott Diego.
-Ők a Verebek! Az én gyermekeim!-Szólt apánk.
-Már megbocsáss, de hogy érted azt,hogy a gyerekeid? Az lehetetlen, vénember.-Mondta Ötös.
-Hogy lenne igaz, én már csak tudom, nem?
-Mind látjátok Bent ugye? -Kèrdezte Klaus
-Szép kalap szández.-Ben hangja nagyon szarkasztikusan csengett.
-Egy csapat mesterkedő, álnok , baj keverő, akik le támadtak 63ban, amikor Dallasban jártam üzleti úton. Nem mellesleg az állítják,hogy az utódaim.
-Már ne haragudj apa, de nem tudom felfogni,hogy lehetsz most ennyire hülye?!-Akadtam ki- Ez komoly?
-Ötös mi folyik itt?-Kérdezte Allison.
ESTÁS LEYENDO
Number Eight (Nyolcas Számú ) •Umbrella Academy •
FanficNyolcas számú testvér. Hargreeves ház legfiatalabb tagja. Maga se tudja,hogy az ereje mennyire erős. A bánatát az alkoholba fojtja és egyéb "élvezeti cikkekben". Az élete hamarosan a feje tetejére áll, de csalàdja melett tart és probàlja megakadàlyo...