13. "Svéd bunyó"

95 3 0
                                    

Már majdnem éjfél volt amikor épp a harmadik kávémat ittam mikor Ötös megjelent

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Már majdnem éjfél volt amikor épp a harmadik kávémat ittam mikor Ötös megjelent. Elösszőr nem mertem rá nézni, aztán bátorságot vettem, félre toltam mindent.

-Allison meg van.-Mondtam és letettem a kávémat.

-Luther és Vanya is.-Mondta- Vanya nem emlékszik semmire. Egy tanyán él egy családnál...Luther pedig boxoló.

Megfogott egy vizes rongyot és a nyakához tette.

-Miért vèrzel?

-Találkoztam Pogoval.-Mondta és ő is leűlt - Én hülye nem gondolkoztam és elfelejtettem,hogy még nem ismer.

-Mi a terv? -kèrdeztem

-Lesz egy rendezvény, oda akell menni.

-Èn is megyek.

Megforgatta a szemét majd sóhajtott.
Gondolkozni kezdtem és a csók jutott eszembe. Kíváncsi lettem.

-Nem kéne beszélni arról ami történt?

Szemöldökét felhúzva nézett rám. -Még is mit?

-Hát...-megráztam a fejem- Semmi.

-Újra tinédzser vagyok, szóval ne gondold túl a dolgot, a testem egyszerűen nem engedelmeskedett, biológiai tény.- Felelte rám se nèzve.

Szemet forgatva álltam fel. Komolyan? Ez a magyarázat? Asszem kicsit belegázolt a lelkembe.
A szégyen amit éreztem, amiért vissza csókóltam, lassan düh keletkezett belőle.

-Mióta van az a gyémánt alakú valami a homlokodon?-Kèrdezte Ötös

-Amióta elcseszted az időutazást.-Morogtam.

-Elcsesztük.-Javított ki- Azt hittem ezt már átbeszéltük elég világosan.

-Elnèzèst ó kedves pubertás korban élő Ötös Hargreeves. -Fintorogtam és elkaptam a szekrényből egy takarót.

Ötös felhorkant.

-Menthetetlen vagy igaz?

-A francokat, te vagy menthetetlen. -Feküdtem le a kanapéra- Menthetetlenül bunkó, köcsög, semmi empátiával rendelkező faszfej.

A szavak csak úgy törtek ki belőlem. Ötös nagy lendületre kapott és már a kanapéhoz voltam szorítva.

A szemem elfeketedett a bőröm el sápadt.

-Még egy újjal is hozzám érsz, nem habozok szét loccsantani azt a csepnyi kis semmit a fejedben amit te agynak nevezel.-Suttogtam majd ellöktem magamtól.

Másnap felvettem a szokásos "jelmezem" és már indultunk is a rendezvényre.
Elegáns kis buli volt, Ötös elindult egyedűl míg Diego és Lila elkezdtek táncolni. Sóhajtva kaptam ki valaki kezéből egy koktélt és elindúltam fel a lépcsőn.

Number Eight (Nyolcas Számú ) •Umbrella Academy •Where stories live. Discover now