A cipőm orrát néztem és kicsit elszégyeltem magam. Majd Ötös szemeibe néztem és nem tudtam mit mondjak.
-Rendben. Jöhetsz velem.-Mondta
Nagyon meglepődtem, nem számítottam arra, hogy végül ezek után beleegyezik,hogy vele menjek.
-Az Intézőhöz megyünk.
Megfogta a karom és oda teleportált.
-Barmi is van, én beszélek.-Sóhajtott majd kopogott.
A hölgy hamar ajtót nyitott.
-Ó, hoztad Nyolcast is? Épp inni akartam, gyertek!-Engedett be az intéző.
Magam mögött becsuktam az ajtót.
-Szóval, tisztázzuk. Kiiktatom az igazgató tanácsot, és te hazajutatsz minket a családommal.
Nincs több világvége, nincs több apokalipszis. Ugye?-Igy van.
-Akkor...-Ötös sóhajtott.- vállalom...vállaljuk.
Az intéző egy cetlit nyújtott. Elvettem és elolvastam.
Magányos Utazó Panzió
Oshkosh, Wisconsin, 1982.Ötössel kimentünk, kaptunk egy táskát is.
-Pontosan mit kell csinálni?-Kèrdeztem
-Gyilkoni.-Felelte-Indúlhatunk?
-Ja, felőlem.
Ötös kinyitotta a táskát és mindketten idő utaztunk. Egy épület sarkában találtuk magunkat, szép nyárias idő volt.
-Ezt nevezem, nyolcvanas évek... gyönyörű.-Gondolkoztam hangosan miközben be mentünk az épületbe. -Elnèzèst!
-Jajj! Megijesztettetek drágáim! Ó! A sütit csak három órakkor tálaljuk.
-Ó, süti!-Nevettem
-Alig várjuk...-Mondta Ötös. -Hol találjuk a Közép-Nyugati Szójabab társaság találkozóját?
-A Csuka bálteremben. Anyukádat keresed? A kongresszuson van?
Ötös szeme egy autómatára vándorolt. Zsebéből kihúzott egy kis pénzt.
-Hè, fel tudja ezt váltani?
A nő elkezdett keresgélni apróért a kis övtáskájában míg én elindúltam arra. Nem sokkal utánam jött Ötös is. A gépbe bedobta az aprót és egy csokit választott, de az nem jött ki.
-Rohadt csokis szelet!-csapott a gépre.
-Várj...-Megráztam a gépet erősen.
Minden kihullott, csak az nem ami kellett volna.
-Kurva csokiszelet!-Ráztam tovább a gépet.
Ötös neki ugrott és betört az ablakja. Sóhajtva legyintettem és megláttam egy tortát. Ujjaimat végig húztam rajta és megkóstóltam.
STAI LEGGENDO
Number Eight (Nyolcas Számú ) •Umbrella Academy •
FanfictionNyolcas számú testvér. Hargreeves ház legfiatalabb tagja. Maga se tudja,hogy az ereje mennyire erős. A bánatát az alkoholba fojtja és egyéb "élvezeti cikkekben". Az élete hamarosan a feje tetejére áll, de csalàdja melett tart és probàlja megakadàlyo...