Oda felé úton haladtunk, Ötös összevissza beszélt és idegeneknek kiabált. Elhúzva egy-két idegentől akikhez oda ment veszekedni, bocsánatért epekedve húztam előre.
-Ötös! Nem gondolod,hogy kicsit le kéne nyugodnod?-Kèrdeztem.
-Meg akar ölni! Luther pedig bedől neki!-Magyarázott ahogy rám nézett.-A szemed megint fekete, ideges vagy?
Mi? Megint fekete? Gondoltam és az egyik kocsinak a visszapillantójába pillantottam. Tényleg fekete volt, az arcom el volt sápadva.
-Luther!-Szaladtam hozzájuk.
-Minden rendben, Luna?-Kèrdezte és az idősebb Ötös is rám nézett nagy szemekkel.
-Nem tudom, de...a hang a fejembe azt hajtogatja,hogy emlékezz, és,hogy Vanya...-Magyaráztam- Gondoltam,hogy csak játszik velem, de szerintem nem!
-Még mindig nem tudja kontrollálni?-Kèrdezte Ötös mire csak felsóhajtottam.
-Te öregen is ilyen faszfej vagy?-Mosolygtam rá - Tudom irányítani, ha nem tudnám már rég szétloccsant volna az agyatok.
-Vanya?-Kèrdezte Luther-Megint?
-Csak... menjünk, biztos nincs semmi.-Sóhajtottam és hátra néztem a fiatal Ötösre.
Luther hátra ment és Ötössel kezdett el beszélgetni.
-Mondd csak, Nyolcas. Közted és a kis szarjankó között történt valami?-Kèrdezte
-Mi? Ja...-Kaptam észhez-Ugye nem hiszed azt,hogy az nem te vagy? Mert pontosan te vagy, ne játszd az agyad, te is szenvedsz a tünetek miatt. És,hogy válaszoljak a kérdésedre, igen.-Vigyorogtam.
-Figyelj, miért nem tartasz velünk? Az a kis szarjankó csak egy hülye eltévedt másolat. A terv...
-Úgy érzem mint ha én lennék itt a legjózanabb.-Sóhajtottam félbe vágva a férfit- Figyelj, zavart vagy, Ötös. Meg kell értened,hogy te vagy az utolsó remény.
Nem mondott semmit, lemaradtam és Luther meg Ötös beszélgetését hallgattam.
-Kiújúlt az apa komplexusod!-Mondta Ötös Luthernek.
-Az Lunának van.-Vágta rá Luther.
-Hé!-Teleportáltam oda.
-Ötös nem bír magával és úgy viselkedik mint egy óvodás!-Panaszkodott
-Ötös, tényleg nyugodj le.-Mondtam a fiúnak.
-Kettőnk közül rám kéne hallgatni! Én vagyok a rang idős 14 nappal! -Kiáltott. -Itt én vagyok apuci!
Elszégyelve néztem körbe.
-Ötös, szét vagy esve.-Karoltam át Ötöst
-Jó be ismerem, elképzelhető, hogy jelenleg nem vagyok...teljesen eszemnél. De! De őt ugyanúgy kínozza az ami engem!-Ötös előre ment.
YOU ARE READING
Number Eight (Nyolcas Számú ) •Umbrella Academy •
FanfictionNyolcas számú testvér. Hargreeves ház legfiatalabb tagja. Maga se tudja,hogy az ereje mennyire erős. A bánatát az alkoholba fojtja és egyéb "élvezeti cikkekben". Az élete hamarosan a feje tetejére áll, de csalàdja melett tart és probàlja megakadàlyo...