Ötös kereste a helyet ahol Glória foglalotoskodik, pontosabban a cső postát.
-Ennyire kicsi az agyad?-Kèrdeztem unottan -Legalább hasznunkra válik,hogy mindent az agyamba vèstem-Sóhajtottam-Balra kell menni.
Ötös csak megforgatta a szemét. Megláttuk azt az idegesítő nőt bemenni Glóriához.
A kezembe adott egy sokkolót majd elteleportált. Majd èn is, Glória irodájába. Gloria háta mögött voltam és gyorsan lesokkóltam. Ötös az íróasztalhoz sietett és elkezdett írni a gèpen míg én gyorsan odaráncigáltam az öreg nőt az asztal mögé. Ott legugoltam és néztem ahogy Ötös bedobja az üzenetet a csövekbe.-Ötös, tudod,hogy errefelé nem így mennek a dolgok -Jelent meg a hölgy. -Hol van Glória?
-Nem tudom, nem láttam sehol... -Mondta Ötös
A nő felèm nèzett.
-Óriási csalódást okoztatok. Nem változhatjátok meg ami történni fog. -Közben Ötös mellé teleportáltam- Itt a helyed! Velünk!
-Nem tartozom sehova, hála neked.-Ötös rám nèzett majd vissza a nőre - Gyilkossá tettetek!
-Mindig is az voltál. -A nő kicsit lehajolt majd kivett egy pisztolyt a lábától.
Ötös elkapta a kezem és abban a pillanatban teleportáltunk. A bemondó hangosan harsogta,hogy őrséget szeretnènek a cső postához. A hölgy össze-vissza lőtt, hisz Ötössel direkt megzavartuk az agyát.
-Tényleg azt akarod hogy így végződjön a rólad írt jelentès?
-Ha végeztem, hát vègeztem.-Mondta Ötös.
-Nem húzod így sokáig, még neked is vannak korlátaid. Megmentettelek a végtelen magánytól! Tartozól nekem!
Újra lőtt volna,de kifogyott a golyó. Felnevettem a háta mögött.
-Hát matekban maga se valami jó-Mondtam ahogy Ötös mögém teleportált. Megfogtam a gránátot a zsebemből és a nő lába elè dobtam.
Ötös magához szorítva, lökött ki a szobábol, az ajtó mellett a testèvel enyèmet takarta el és szorította miközben a kezemet a fülemre tettem.
-Gyerünk! -Teleportáltunk mindketten az aknatáska szobába.
Ötös elvett egy táskát.
-Van még nálad Molotov koktèl?-Kèrdezi
Csak kacsintottam és a táskák közé dobtam. Kiszaladtunk majd felrobbant a helyisèg. Ötös megához szorított és még mielőtt mi is elègtünk volna, már időutaztunk is.
Szerda, reggel 8:15 (megint)
Az asztalra estünk a Hargreeves házban. Ötös tompította az utődèst.
DU LIEST GERADE
Number Eight (Nyolcas Számú ) •Umbrella Academy •
FanfictionNyolcas számú testvér. Hargreeves ház legfiatalabb tagja. Maga se tudja,hogy az ereje mennyire erős. A bánatát az alkoholba fojtja és egyéb "élvezeti cikkekben". Az élete hamarosan a feje tetejére áll, de csalàdja melett tart és probàlja megakadàlyo...