A legközelebbi parkba mentünk. Mindannyian úsztunk a vérben és a fájdalomtól nyögtünk. kimerűlten ültünk le.
-Nem ment túl jól.-Szólt Diego.
Ötös sóhajtva ült le. -Nem, nem voltunk toppon!
-Engem még sosem ruháztak meg ennyire...-Luther a kezét nyújtotta Allisonnak- Tessék, itt a ruhám!
-Oké, Luthernek agyrázkódása van.
-Hany ujjamat mutatom?-Kérdezte Klaus.
-Vanya!-Szóltaltam meg-Hol van?
-Itt vagyok!-Szólt megjelenve-Hála az istennek,hogy megúsztátok.
-Egyben vagy?
-Úgy tűnik,hogy Ben is.
-Igen és hatalmas pöcsfej.-Mondtam.
-Hatalmas Pöcsfej.-Kontrázott fel Allison.
Diego a derekát fogta - Mind pöcsfej.
-De harc edzett Pöcsfej.
-Oké aki mégegyszer azt mondja Pöcsfej, annak le rúgom a veséjét. -Szólt Ötös.
Mindenki egyszerre szólalt fel. -Pöcsfej.
-Apa mit mondott?-Sóhajtottam Klausra nézve.
-Semmi komoly, csak annyit,hogy annyira visszataszítottuk őt,hogy inkább más gyerekeket fogadta örökbe,hogy ne minket kelljen felnevelnie.
-Jellemző.-Forgatta a szemét Diego.
-Szerintem nem a lényegre koncentráltunk. -Mondta Ötös- Ha nem fogadott minket örökbe, ki tudja,hogy mi minden változott meg.
-Hogy-hogy te nem tudod?
-Bocsi Allison,hogy nem jöttem rá mindenre 20 perc alatt miközben még traumás agyi sérülés is ért. Ugye nem nagy gond?
-De igen, igazából az. Ti ketten szoktatok Lunával intézkedni.
-Hè engem ne keverj bele, jelenleg az egész csapatnak agykárosodása van, illetve annak is akinek már eleve volt.-Mutattam Klausra aki tátott szájjal hitetlenkedve megrázta a fejét.
-Hè,nincs vész, még megvan a bizottság táskája. Szóval legrosszabb esetben vissza utazunk az időben és korrigáljuk.-Mondta Vanya.
-Remek ötlet!
-Szerintem meg borzasztó, nem olyan egyszerű mint amilyennek gondoljátok.-Ráztam a fejem.
-Oké,ez a bejelentés két helyen hibázik. -Állt fel Ötös- Elösszőr is az időutazás bonyolúlt dolog.
-Igen vágjuk, annyira nehéz a munkád,csak bökd ki!-Idegeskedett Diego és tiszta olyan benyomást keltett mint egy részeg csöves aki a világát se tudja.
YOU ARE READING
Number Eight (Nyolcas Számú ) •Umbrella Academy •
FanfictionNyolcas számú testvér. Hargreeves ház legfiatalabb tagja. Maga se tudja,hogy az ereje mennyire erős. A bánatát az alkoholba fojtja és egyéb "élvezeti cikkekben". Az élete hamarosan a feje tetejére áll, de csalàdja melett tart és probàlja megakadàlyo...