Klaus eltűnt. Nem tűnt fel senkinek, mindenki Ötöst keresi. Azt mondták biztos el ment drogozni. Arról tudnék én is. Klaus mindig megkérdezi hogy megyek e vele, még akkor is ha csak kilép a házból körbe nèzni.
A felkarom be van kötözve. Jártam a várost Klaus-t keresve. Az egész napom ezzel telt el. Fáradtan dőltem le az egyik sikátorban. Próbálva bevetni az erőmet hogy megtaláljam Klaust. De a kezemben lévő fájdalom nem hagyott koncentrálni.Diego exèt láttam sietve ment valahova.
Becsuktam a szemem ès megint megpróbáltam.
Magamat láttam, majd hirtelen elkezdtem suhanni a levegőben, egy hotel előtt állt meg a látomásom, és Diego exe pont arra ment. Felugrottam és odateleportáltam.
A nőt követtem. Hangokat hallottam az egyik szobából. Patch is észrevette. Megfogtam a vállát.-Èn vagyok -Suttogtam neki. -Itt van Klaus.
-Mit keresel itt? Ez nem gyerekeknek való! Diego hol van?
-Nem vagyok gyerek -Morogtam - Nem tudom Patch. Csak a testvèremet akarom megmenteni.
Patch sóhajtott majd lassan benyitott. Megláttam Klaust csupa vèresen, lekötözve. Odamentem hozzá és letéptem a szájáról a ragasztót és a köteleket.
-Sssh! -Mutattam neki -Menj! Szaladj! -Suttogtam-Megyek èn is. Otthon találkozunk!
Klaus egy csókot adott a fejemre, abban a pillanatban egy férfi jelent meg. Klaus el is tűnt a szellőzőben.
-Kezeket fel! Letartóztatom! -Mondta Patch
-Nyugalom! -Tette fel a kezèt a fèrfi
Majd hirtelen hallottam egy pukkanó hangot. Patch a földön feküdt.
-Patch!
-Szólj Diegonak! Fuss! -Mondta-Mond neki...hogy ne haragudjon...
Felálltam és szaladtam, még egy lövès. Elestem ès az oldalam szorítottam. Vèreztem nagyon. Gyorsan leteleportáltam bokrokba, mielőtt meglátnak. Levegőèrt kapkodva szorítottam a szemem össze és próbáltam koncentrálni Diego helyzetère.
Abban a box csarnokban van.
Megint teleportáltam az épület elè. Amibe csak tudtam abba kapaszkodtam. Ahogy bementem az öreg ember fogadott.
-Úristen!-Mondta hirtelen
-Semmi baj...Diego-t keresem! -Nyögtem a falba kapaszkodva
-Szobájában.
Össze estem a földön probáltam eljutni odáig. Belöktem az ajtót ès csak Luthert láttam.
-Luther... -Suttogtam az oldalam fogva, ahogy felálltam a korlátba kapaszkodva.
-Nyolcas!-Kiáltott fel és odasietett hozzám,felkapott a kezèbe és lefektetett az ágyba. Ötös is ott aludt.
-Basszus! Mi történt?
YOU ARE READING
Number Eight (Nyolcas Számú ) •Umbrella Academy •
FanfictionNyolcas számú testvér. Hargreeves ház legfiatalabb tagja. Maga se tudja,hogy az ereje mennyire erős. A bánatát az alkoholba fojtja és egyéb "élvezeti cikkekben". Az élete hamarosan a feje tetejére áll, de csalàdja melett tart és probàlja megakadàlyo...