4. "Egy nyuszi? ès egy maci?"

131 6 0
                                    

Másnap arra keltem,hogy Klaus őrűlten rángat engem

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Másnap arra keltem,hogy Klaus őrűlten rángat engem. Hirtelen ijedtségtől a kezem meglendűlt ès arcon csaptam.

-Basszus Klaus! Mi a faszt csinálsz? - Kiabálltam fel.

-Apánk aranydoboza...tudod!

-Zaciba -Mondtam felülve -Mi van vele?

-A tartalma kell. Èszrevette Pogo,hogy eltűnt, azt mondta a tartalma nagyon fontos, és bárki is tökítette el az mentesűl a következmények alól. - Magyarázta.

Gondolkozni kezdtem. Vègülis...nem muszáj neki segítenem...hisz ő ötlete volt.

-Rendben, adj egy percet. Felöltözök. - Sóhajtottam.

Később a kukában keresgéltünk.

-Hát itt nincs - Sóhajtottam

-Itt kell lennie! - Mondta és mindent ki dobált a kukából.

-Nèzd csak ki képzeli magát pókembernek! -Mutattam fel Ötösre.

-Fogd be, apának a fontos cuccait keressük,hogy Pogo vègre leszáljon a seggünkről! Isten verte..!

Ötös megszólalt.

-Megkèrdeznèm mit csináltok, de rájöttem,hogy...nem èrdekel.

-Van más módja is annak hogy kijuss a házból.-Klaus mondta.

-Ez volt a legegyszerűbb hogy ne kelljen szóba álnom veletek... De úgy tűnik tévedtem.

-Hè! Szüksèged van kèt társaságra? -Mondta Klaus és rám nézett. -Szabaddá tehetjük a napunkat!

-Nem hinném...-Kezdtem bele de Ötös fèlbe vágott.

-Nem fizetem tovább a drogozásotokat.

-Nem,nem! Talán csak a tesónkal akarunk lógni!-Kiabált Klaus Ötös után aki már el is indult. -Nem, nem te...-Nèzett hirtelen mellém a semmibe majd újra Ötösre nézett - Hè! Mi hermano! Szeretlek! Még akkor is ha te nem szereted magad!

Sóhajtottam ès körbenèztem ahogy Ötös elhajtott az autóval.

-Kövessük? -Kèrdeztem Klaust.

-Naná! -Kiáltott fel.

Luther is jött velünk. Ahogy megtaláltuk,megfogtam Klaus kezet és beteleportáltam magunkat a kocsi hátsó rèszèbe.

-Jól vagy, Ötös? -Kérdezte Luther és beült ötös mellè.

-H-hogy a fenébe találtatok meg? -Kérdezte meglepődve

-Mit gondolsz? -Hajoltam közèjük - Pár évnyi kinzás után azért,hogy megtaláljon téged,apánk által kiderült hogy más időintervallumban nem tudom használni, de nèzd csak, bárkit meg tudok találni -Mondtam vigyorogva

Number Eight (Nyolcas Számú ) •Umbrella Academy •Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang