19. "Apró kis kötődés"

104 5 0
                                    

-Klaus!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Klaus!

A fiú után teleportáltam miközben mentünk ki Vanya után.

-Tudtam,hogy rád mindig számíthatok...-Karoltam át

-Tudod tesó...bármennyire is fura, de segítek a húgaimnak.-Mosolygott és beűlt Vanya mellé.

-Na,na...sipirc hátra.-Rántottam ki

-Szegény Ben... örökre el ment...-Mondta Klaus- Ugye?

-Feláldozta az életét... És közben megmentette a világot...-Mondta Vanya

-Felvágós...-Mosolygotam magamba

-Esetleg...mondott bármit... rólam?-Klaus hangja elcsendesedett.

-Azt üzente neked...,hogy félt belépni a fènybe. Nem miattad kellett maradnia...

-Óhh..ó...-Nevett Klaus- A kis szaros... Éveken keresztül azt hittem,hogy én miattam nem a felhők közt lóbája a lábát.

-Luna...neked is üzent még valamit... Azt mondta,hogy te voltál a kedvenc testvére... és,hogy ne aggódj.-Fejezte be Vanya.

-Óó! Hallottad ezt bratyó!-Nevettem fel hátra nézve Klausra-En vagyok a kedvence.

Ő is felnevetett, majd egy percig csöndben maradtunk. Végül Vanya törte meg a csendet.

-Hè...szerintem ki kéne szálnotok, nem kell...

-Vanya végig se mond.-Vágtam félbe.- Esernyő Akadémia, nem? Hát akkor legyen az is.

Hátúlra Diego és Allison ült be.

-Ès mi lesz a Bizottsággal?

-Igy legalább teszünk valami jót mielőtt meghalunk.-Mondta Diego.

Ötös kinyitotta mellettem az ajtót ijedten felugrottam.

-Ötös, de tényleg nem muszáj!-Vanya mondta.

-Tudom, jössz nekem egyel.-Mosolygott Ötös. És ez igazi mosoly volt. Rám nézett - Én pedig neked jövök eggyel.

Sóhajtottam és beengedtem középre elől,majd beültem mellé. Hirtelen a kocsi megnyikorgott ahogy Luther a csomagtartóba beszállt.

-Ha poénkodni mertek a súlyommal...lelépek.-Mondta komolyan

Odafelé haladva Ötös kezét éreztem a térdemen. Kíváncsian néztem rá, ő csak az utat figyelte. Sóhajtva fogtam meg a kezét és raktam arrébb.
Azt hiszi,hogy hirtelen megjelenik, és minden szava megbocsátódik, nem, nem engedem olyan könnyen.

-Baszki...-Motyogtam az orrom alatt és magamat néztem a visszapillantó tükörből. A szemem még mindig fekete volt, és éreztem bizseregni a testemet.

-Minden rendben?-Kèrdezte Ötös és újra hozzám ért, ezúttal megfogta a kezem.

-Vanya, érzed?-Kèrdeztem és az előttem álló nagy felhőre néztem, esett a hó.

Number Eight (Nyolcas Számú ) •Umbrella Academy •Where stories live. Discover now