23. "Családi utazás"

99 4 0
                                    

Na igen, a szívem az egész testemben dobogott, a végtagjaim remegtek és levegőt már alig kaptam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Na igen, a szívem az egész testemben dobogott, a végtagjaim remegtek és levegőt már alig kaptam.
Ahogy Ötös ujjai a bőrömet simította, a hideg futkorászott a hátamon -persze jó értelemben.

Mi lesz ha megint az lesz ami 63-ban?

Ez a gondolat zökkentett ki. Elváltam Ötöstől, gyorsan felkaptam a köntösöm és elsiettem.
Tehettem volna mást? Igen, persze, maradhattam is volna, de az a gondolat,hogy újra goromba lesz ezek után, megint le iszom magam és full részegen baromságokat beszélek neki, nem-nem.
Nem hagyom, biztos,hogy nem.
Hiába 58 éves az agya, néha túlságosan is úgy viselkedik mint egy 17 éves kanos tinèzsder. És,hogy ez nekem tetszik? Igen, a fenébe igen.
De akkor se hagyom.

Másnap, végre egy hosszú alvás után egy kis nyári szoknyát húztam fel. Nagyon rég volt,hogy azokat a ruhákat vehettem fel amiket én akarok, és végre nem vagyok hozzá ragadva az egyenruhához.

Klaus, Diego és Ötös már lent voltak, ettek és ittak.

-Srácok, asszem végre normálisan fel tudtam öltözni.-Mondtam boldogan és elvettem Klaustól a koktélját.-Mit gondoltok?

-Cuki.-Mondta Klaus.

-Ő az a szexi tesvéred Luna?-Szólalt fel hirtelen egy alacsony kis srác.

-Fogd be!-Diego a gyerek tarkójára ütött.

-A gyereke.-Magyarázta Klaus-Lila az anyja.

-Itt van Lila?-Kèrdeztem körbe nézve.

-Csak volt, lepasszolta nekem a gyereket.-Morgot Diego.

Végűl Vanya is megjelent, új frizurával.

-Azta... elég jó!

-Szóval... beszéltem Marcussal tegnap este.-Mondta nagy levegőt véve.

-Várj, beszéltél vele, mármint az ellenséggel?

-Valakinek kelett.

-Ki választott meg?

-Nyugodj meg Diego.-Mondtam-Mit beszéltetek Vanya?

Vanya kicsit elpirúlt és zavartan szólalt meg. -Viktor.

-Ki az a Viktor?-Kérdezte Diego.

Rövid csönd majd Vanya újra megszólalt.- Én, mindig is Viktor voltam. - Hosszú csend.- Gondot jelent nektek?

Diego és én egyszerre szólaltunk fel,hogy nem Klaus a fejét rázta.

Ötös elmosolyodott és a hangja nagyon gyenge volt és kedves.- Örülök neked, Viktor. -Nagy szemekkel néztem, tud kedves is lenni? -De tudtommal nem te lettél ki választva család főnek.

Ennyi, tévedtem, még se volt ez olyan kedves.

-Nem! Minden rendben! Ő se akar háborúzni velünk! -Magyarázta Viktor.

Number Eight (Nyolcas Számú ) •Umbrella Academy •Where stories live. Discover now