24. "Én megmondtam!"

94 4 0
                                    

-Úristen, hat ez nagyon cuki hely

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Úristen, hat ez nagyon cuki hely.-Mondtam megállítva az autót, és egy csapat fiatal, régi módú öltözött lány szaladt el.

-Ez meg magyaráz mindent!-Szállt ki Klaus

-Mégis mit?

Klaus elindúlt de Ötös megállította. - Doppelgänger ellenőrzés, nem érzed furán magad? Viszketés, puffadás, izzadás?

-Nem, remekül vagyok. Leszámítva pár kiütést odalent, de az már csak olyan.

-Sok sikert!

-Ti nem jöttök?-Kérdezte

-Ezt egyedűl kell csinálnod.

-Ó...rendben...menni fog.

Klaus elment, én és Ötös a beűltünk az autóba és egy kicsit messzebb hajtottam. Tehenek vettek körül, leállítottam az autót és kiálltam körbe nézve.

-Szerinted Klausnak sikerül?-Kérdeztem Ötösre nézve aki bekapcsolta a rádiót és felvett egy olvasó szemüveget.

-Nem tudom, amilyen mákos, szerintem igen.-Rántott vállat és énekelni kezdett.

Beűltem a kocsiba és megnéztem,hogy van e valami érdekes az autóban. Nincs, Ötösre hátra néztem és kíváncsian döntöttem félre a fejem. Rám nézett.

-Mit csinálsz?-Kérdeztem mosolyogva mire közelebb hajolt.

-Élvezem a nyugdíjom.-Vigyorgott vissza

-Szemüveg minek? Egészséges fiatal szemed van.-Nevettem, tényleg úgy tesz mint egy nyugdíjas papa. Kötekedve levettem az orráról a szemüveget.

-Szeretsz a tűzzel játszani, igaz?-Újra a szemüvegért nyúlt de gyorsan kiugrottam a kocsiból nevetve. - Add vissza , Luna!

-Csak a holttestemen keresztül!-Nevettem- Öreg papa...

Hirtelen oda teleportált és a következő amit éreztem,hogy a hátam a forró autó oldalának nyomódik.

-Na erre nem számítottam.-Makogtam

-Jut eszembe, Klaus egyik mondata megütötte a fülemet. Miket mondasz te neki?-Kérdezte és a hangja halkabb lett.

-Èn nem mondtam semmi olyat neki. Azt meg,hogy megcsókóltál...kétszer is, nem tehetek róla, de Klaus nem olyan hülye amilyennek kinéz.- Magyaráztam.

-Szóval tisztázzuk a helyzetet. Úgy gondolom ideje lenne hamár így ketten vagyunk a semmi közepén.- Közelebb hajolt- Nem tehetek róla, de vonzódom hozzád. És nagyon boldog lennék ha nem játszanád magad, és nem szaladsz el újra. Hisz 63-ban a kis vallomásod magáért beszélt.

-Részeg voltam.-Motyogtam

-Tegnap is?

-Igennem...-Elpirúltam, de a szememet nem vettem le az övéről.

Number Eight (Nyolcas Számú ) •Umbrella Academy •Where stories live. Discover now