Teltek az órák, jelenleg Diegoval és Stannel vagyok.
-Stan, tudnod kell,hogy a csúnya beszéd nem áll jól.-Magyaráztam a fiúnak.- A csúnya beszéd mindennek a legalja, ezeket a szavakat tudod kik használják? A szexisták...
-Luna...
-A kurva istenit neki Diego fogdd be azt a szaros szádat!-Kiáltottam Diegora aki már sokadjára szól bele a mondataimba.
-Nagyon tüzes a csaj.-Mondta a fiú az apjának.
-Túlságosan is. Fegyelem. Ezt kell megtanulnod, érted? A te koromban korán keltem és edzettem, fejlesztettem magam.
-Azért hordasz feszülős nadrágot?
Felnevettem a fiú szavaira és bóligatva hátba csaptam Diegot.
Abban a pillanatban Lila jött ki egy száll törölközőben, mögötte pedig Ötös.-Lila vidd el a gyereket... Mit csináltatok?-Szólt Diego.
Ötösre néztem aki szintúgy rám nézett, nem mondtam semmit csak félre néztem és hallgattam Lila és Diego veszekedését.
-Sok-sok emberrel lefeküdtem!
-De...de mégis mit csináljak, fontos dolgaim vannak!
-Légy apa.-Mondta Lila majd elmentek.
Diego rám nézett.
-Szerinted...van valami köztük?-Kérdeztem halkan.
-Lila álmában megölné Ötöst.-Mondta- Mennyi lehet az a sok?
-Hát jóval több mint neked!-Stan nevetve mondta, majd Diego el kezdte őt üldözni.
Sóhajtva mentem be a szobába és feküdtem le az ágyba. Mi mást tehetnék, be kell vallanom saját magamnak,hogy Ötös nélkűl nulla vagyok. Nem számítok semmit. Lassan felálltam és járkálni kezdtem a szobában. Gondolkoztam,hogy-hogy lehetne ezt megoldani.
Sehogy Luna, ne gondolkodj már, csak ússz az árral, mi más tehetnél? Ne akarj a világnak a megmentője lenni, fölösleges, majd Ötös elintézi, nem? De. Akkor meg, feküdj vissza és aludj, majd kiderűl mi lesz. Mi rossz történhetne?
A gondolataim össze-vissza cikáztak, mintha valami bezárt üvegben ezernyi kis légy lenne.
Végül le ballagtam, és azon kaptam magam,hogy a baj közepébe estem, újra.
A verebek ott voltak, és szembe néztek velünk.
Diego mellé sétáltam és sóhajtva néztem a Verebekre.-Komolyan? Nem tudtatok volna pár órával később jönni?-Kérdeztem ahogy megnéztem az egyenruháikat.-De jó, ki is öltöztetek nekünk?
-Luna- Viktor kezdett volna bele valamibe, de azon kaptam magam,hogy a földön fekszem.
Valami erős hullám csapott le minket, de ez más volt. Sárga színben pompázott, hasonló volt Viktor erejéhez. Két veréb el kezdett megfonnyadni, vagyis mintha közben olvadtak volna. Az arcuk teljesen kiégett. Meghaltak.
A többi veréb ahogy erőbe kaptam el is szaladtak. A hátam mögé néztem és egy idős ember állt ott.
YOU ARE READING
Number Eight (Nyolcas Számú ) •Umbrella Academy •
FanfictionNyolcas számú testvér. Hargreeves ház legfiatalabb tagja. Maga se tudja,hogy az ereje mennyire erős. A bánatát az alkoholba fojtja és egyéb "élvezeti cikkekben". Az élete hamarosan a feje tetejére áll, de csalàdja melett tart és probàlja megakadàlyo...