11. "Mikor és hol a pokolban?"

91 3 0
                                    

Dallas, Texas
1960

Forró talajt éreztem a kezem alatt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Forró talajt éreztem a kezem alatt. Körbe nèztem, Klaust láttam felállni. Egy sikátorba találtam magunkat.

-Mi a fene...-Suttogtam és ki mentem az utcára- Ötös! Diego! Allison!-Kiabáltam.

-Elillantak, mint fing a szèlben!-Hisztizett Klaus

-Mi a fene?-Motyogtam-Hol vagyunk?... Mikor vagyunk?-Akadtam ki és néztem ahogy Klaus oda szalad valakihez megkérdezni milyen évet írunk, de az válaszra se mèltatta.

-Ben talált valamit!-Kiáltott fel Klaus egy kukához futva.

Oda szaladtam én is kikapva Klaus kezèből egy ujságot.

-Február tizenegy... ezer kilencszáz ...hatvan-Olvastam fel majd eldobtam az ujságot-Bazdmeg Ötös!-Ordítottam fel- Baszki!

-Mit tegyünk?-Kèrdezte Klaus.

Igen, jó kis három év. Mondhatnám,hogy unalmas, de Klaus mellett ez egy világvègèhez felérő hazugság.
1960... Legjobb évek... Semmi határok.
Vagyis ott ahol mi vagyunk Klaussal. Legyengenek körülöttünk az embereket, mondhatni azt is,hogy tèrdelnek. Klausra azt hiszik,hogy egy isten, Bennek köszönhetően. Én pedig a számukra egy istennő vagyok.
San Franciscoban élünk, egy fènyűző helyen, már három isten verte éve!

1963

Az autónk lerobbant a semmi közepén. Klaus kiszállt és az autó előtt kezdett el veszekedni Bennel.

-Fiúk, álljatok le.-Szálltam ki a kocsiból.

-Vissza Dallasba!-Kiáltott Klaus Bennek.

-Dallas?-Szóltam bele- Én onnan ki vagyok tiltva!-Csattantam fel.

Igen, ez is vicces történet. Annyira kiborúltam aznap este mikor megèrkeztünk, hogy az utca szeme láttára használtam az erőm szètrobbantva pár agyat és házat, közben Ötöst nagyon, ismètlen, NAGYON csúnya szavakkal áldtam meg.
Kikiáltottak boszorkánynak és el akartak ègetni.

Bónusz, azóta az erőm kiújúlt, és tökéletesen tudom kezelni. Minden egyes porcikámat kiismertem, a semmi közepén,hogy vèletlen se bántsak senki. A démon aki bennem él, végül jól kijöünk, de nem mindenben èrtünk egyet.

Na igen, ott tartunk,hogy Klaus összeverekedett Bennel. Hiába nem láttan Ben testét, még így is vicces volt nézni ahogy Klaus a levegőben rúg-kapál.

-Szerintem indúljunk el Mysterio. -Nevettem-Biztos van a közelben valami.

-Szállj már le rólam!-Kiáltott Klaus majd hirtelen felállt-Igaza van Lunának, nem verekedni! Indúljunk.

Egy kocsmát láttunk meg a közelben. Bementünk.

-Tudja mikor indúl a következő busz Dallasba?-Kèrdeztem a csapostól.

-Persze, pontosan hàromkor...holnap.-Felelte.

-Szuper!-Mondtam szarkasztikusan.,-Egy pohàr sört, legyszives.

Klaust hívtàk pókerezni én meg csak legyintettem neki,hogy menjen, nem érdekel.
Ahogy lehúztam a sör tartalmàt es csapos fèrfira nèztem.

-Elnèzèst, remélem ez ingyen van...nincs nàlam egy cent se...

A csapos csak elmosolyodott.

-Meghívtalak.-Ràm kacsontott ès szóba is elegyettünk.

Egy félóra telt el arra lettem figyelmes,hogy Klaus egy nagy pofont kapott. Nem hiszem el,hogy nem tud Klaus a seggén maradni, egyfolytában csak a szart kavarja.

-Ne haragudj, hív a testvèri kötelesség-Mosolyogtam a fèrfira majd ràugrottam a fèrfira aki megütötte Klaust. -Tudja,nem szép dolog megverni a kicsiket.

-Ellopta a slusszkulcsom!-Üvőltöt a fèrfi én pedig feláltam.

-Ó...szégyeld magad Klaus!-Förmedtem Klausra. -Ès mèg nem indítottad be a kocsit?-Vigyorogtam majd a fèrfit ütni kezdtem. Ahogy más is rám akart ugrani, a szemem fekete lett és a többi fèrfinek okoztam egy kis fejfájást, azok mind a földre estek.

Gyorsan az ajtó felé szaladtam,majd visszanèztem a csaposra, rá kacsintva futottam Klaus után.

-Szálj be!-Kiáltottam neki-Indítsd be!-Gyorsan a kocsiba teleportáltam és Klaussal már Dallas felé tartottunk.

-Klaus, ha tudnád mennyire büszke vagyok most rád -Nevettem majd bekapcsoltam a rádiót.

A rádióban a Right Back Where We Started From zeneszám szólt Maxine Nightingale-től.
Klaus keze világítani kezdett. Hátúl láttam meg Bent aki ènekelt a számmal együtt.

-Ooh, and it's alright and it's coming on
We gotta get it right back to where we started from!-Ènekelte Klaus

-Love is good, love can be strong! -Tapsolt Ben

-We gotta get it right back to where we started from!-Száltam én is bele és Dallas felè tartva mindannyian üvöltöttünk a zenèkre.

Dallasba érve azt vettük észre,hogy a rendőrség követ minket.

-Teleportálj el, aztán valahogy hoz ki a dutyiból!-Magyarázott nekem Klaus

-Hogy!?-Fordúltam hozzá

-Menj!

Sóhajtva Dallas utcáira teleportáltam. Valakiről le vettem egy kalapot és a fejemre tettem,hogy ne ismerjenek el fel. Mentem az utcán majd szembe találtam magam azzal a sikátorral ahol az egész kezdődött.
És nem hittem a szememnek, Ötöst láttam, egy férft, akinek hosszú haja volt és egy lányt.

-Mi a franc.-Álltam meg rájuk nèzve-Hè!

Mindannyian ide nèztek. Levettem a kalapot, és az idegesség forrt a testemben. Fekete köpenyem lengette a szélben.

Igen, rengeteg időm volt varrni egy ruhát magamnak. A ruha rèsze egy egyszerű fekete egyben szoknya volt bőrből, rajta egy fekete köpennyel, annak pedig egy süsüje volt.

-Luna?-Kèrdezte Ötös és el indúlt felèm.

Én is felèindúltam, de nem azt adtam neki amit akart, szemem elfeketedett és a torkánálfogva csaptam a falhoz. Mire ő teleportált és a nyakamba ugrott. Az erőmnek hála Ötös az agyába hangos sípolást hallott mire befogva a fülét földre esett. Újból teleportált és már megint mögöttem volt. Fekete aura vett körbe engem.

-Rohadèk! Most lesz 4 éve,hogy itt rohadok! -Mondtam ès a fekete aurám kezdte őt folytogatni- Én megmondtam! Mondtam neked,hogy nem fog sikerülni! Mindig csak magadra hallgatsz te seggfej!

-Luna?-Diego hangját hallottam meg.

A fejemet elkaptam Ötösről és minden abbamaradt. Többé nem fuldokolt. Nem érdekelve, míg Ötös kapkod a levegőért Diego karjaiba futottam.

-Tènyleg te vagy az?-Fogtam meg az arcát-Istenem! Mi történt veled? -Fogtam meg a hosszú haját-Be kell valljam...nem rossz.

Megpörgetett a levegőben.

-Gyönyörű vagy! És ez a ruha! Igazi bőr?-Nevetett újra megölelve-Hiányoztál húgi.

-Te is nekem, Diego -sóhajtottam.

-Sajnálatos módon meg kell törjem a családi perceteket de van ennél fontosabb dolgunk is!-Szólt bele Ötös éles hangon.

Number Eight (Nyolcas Számú ) •Umbrella Academy •Where stories live. Discover now