פרק 32- (ספיישל) :)

615 59 36
                                    

נקודת מבט מייקל:

התענגתי על תחושת שיערה של אוליביה בין אצבעותיי כשליטפתי אותו, עיניה היו עצומות וחזהָ עלה וירד בקצב איטי ומרגיע.
אני יכול להסתכל עליה שעות.
נישקתי את מצחה והתכוונתי לקום לשטוף את פניי מהשינה, אך עיניה בדיוק נפקחו באיטיות.
"תחזרי לישון, נסיכה." לחשתי לה ויצאתי מהמיטה בשקט כדי לא להעיר אותה שוב.
הלכתי לשירותים ועשיתי את ארגוני הבוקר, וכשיצאתי ראיתי את אוליביה מחוץ לדלת, שפתיה התעקלו לחיוך קטן וכך גם שלי.
"היי,"
"איך ישנת?" שאלתי בדאגה, מאז המוות של אביה והחזרה של ליאו לתמונה נהיו לה סיוטים.
"טוב."  היא אישרה.
"יופי."

חזרתי לחדרי בזמן שאוליביה התארגנה והתלבשה בשירותים, החלפתי מכנס ושמתי חולצת בית ספר על גופי החשוף.
שיערי לא היה מבולגן עד כדי כך אז לא טרחתי לסדר אותו, אהבתי את הצורה שהשינה נתנה לו.
כשהסתכלתי על השעון שנמצא על שולחני שמתי לב שהשעה היא שש וחצי בבוקר.
ממתי אני קם כל כך מוקדם לפני בית ספר? שאלתי את עצמי וצנחתי על מיטתי.
כמה דקות לאחר מכן אוליביה חזרה, לבושה בג'ינס קצרצר וחולצת בית ספר, ושיערה היה קלוע לצמה.
היא הדבר הכי יפה שראיתי בחיים שלי.
הנחתי את ידיי מאחורי ראשי וצפיתי בה מורחת מסקרה על ריסיה בדייקנות מול המראה שבחדרי.

לאחר כמה שניות היא קלטה אותי מהמראה והסתובבה. "למה אתה מסתכל עליי ככה?" היא שאלה וצחקה.
"אני אוהב להסתכל עלייך." חייכתי ושמתי לב שלחייה הסמיקו.
היא החזירה את המברשת לאריזה שלה והניחה אותה בתיק שהביאה איתה לישון אצלי, לאחר מכן נשכבה לצידי על המיטה.
לאחר שדיברנו קצת על כל מיני נושאי שיחה הגענו לדבר על סטייסי, ועל מה שסיפרה.
אתמול היא סיפרה לחבורה מה קרה עם ליאו, מן הסתם שג'ייסון ואוליביה ידעו לפני, אבל אני לא מאמין שהחרא הקטן הזה חזר.

בנוסף היא סיפרה לנו על אביה, שהתחיל לשתות והעיף אותה מהבית, ובימים האחרונים היא ישנה אצל אוליביה, ואתמול אצל ג'ייסון, עד שתמצא מה לעשות.
"הייתי צריך לחנוק את ליאו בוילה עד שהוא היה מת." סיננתי בשיניים חשוקות.
"הכל הולך כמו שצריך, סטייסי הלכה לפגישה ההיא ולקחה את הכדורים." אוליביה הרגיעה אותי. "היא לא ממש אוהבת לדבר על זה, אבל היא הסבירה שהכדורים אמורים לגרום להפלה ובעוד כמה זמן היא תצטרך להגיע לפגישה לוודא שההפלה הלכה כמו שצריך."

היא היססה לפתע והשפילה את מבטה, יכולתי לראות את גלגלי המוח שלה מסתובבים במחשבה.
"מה קורה?" הרמתי את ראשה והשארתי את האצבע שלי מתחת לסנטרה, לא נותן לה להשפיל מבט.
"לפני שלושה ימים כשהיא באה לישון אצלי אחרי שאבא שלה העיף אותה שתינו קמנו באמצע הלילה ודיברנו..." היא בלעה את רוקה ונשמה עמוק לפני שהמשיכה את המשפט. "החלטנו להגיש נגד ליאו תלונה במשטרה." היא סיפרה לי.
לקח לי כמה שניות לעכל את המשמעות שבדבריה.
זה לא פשוט לעשות מהלך כזה, אבל אני עומד להיות איתה בכל צעד שתעשה.

כשהאהבה מסתבכת Where stories live. Discover now