כשהתקדמתי לביתי והבנתי שהדלת נעולה ואין לי מפתח התקשרתי לשון, שלא ענה, ולאחר מכן לאימי, שאמרה לי שהיא תחזור מאוחר ושאני אשן אצל מישהו.
נזכרתי שסטייסי אצל ג'ייסון, כך שהיא לא אופציה, אז התחלתי ללכת אל מייקל.
הלילה נעשה קריר ונאלצתי לכסות את כתפיי החשופות עם ידיי, שיני נקשו מקור עד שהגעתי לפתח דלתו של מייקל.
דפקתי על הדלת וכמה שניות לאחר מכן מייקל פתח אותה.
"אוליביה, הכל בסדר?" הוא שאל במהירות והכניס אותי לביתו.
"כן, אני... אין לי מפתח ואין... אף אחד בבית." גמגמתי בשל הקור שעדיין הרגשתי ומייקל מיהר להביא לי ג'קט שהיה בקרבת מקום.חייכתי והמשכתי לחבק את עצמי עם הגקט.
"את רוצה לישון פה?" הוא שאל והנהנתי אליו בתשובה, עלינו למעלה לחדרו לאחר שהודעתי לאימי שאני אצל מייקל.
כשהגענו לחדר של מייקל כבר הרגשתי חמימות אז הורדתי את הג'קט שהביא לי והנחתי אותו בארון שלו, ולאחר מכן התיישבתי לידו על מיטתו.
הוא כבר הספיק להחליף בגדים והיה לבוש במכנס טרנינג קצר וחולצה לבנה פשוטה.
"כבר מצאת שמלה לנשף?" מייקל שאל ושיחק עם קצוות שיערי.
"שיט, שחכתי מזה." נאנחתי בתסכול. "אין לי סיכוי למצוא שמלה בקצב הזה!" רטנתי וחשבתי על השמלה שאחפש.
"זאת דווקא לא תהיה בעיה, הכל יפה עלייך." הוא חייך ברוגע ."אתה מושלם, אתה יודע?" חייכתי לאחר שמה שאמר גרם לי להפסיק לחשוב יותר מידי.
משכתי אותו לנשיקה שסחררה את כל חושיי וגרמה לי לשכוח הכל בזמן שטעמתי את מייקל.
"אה, כן? את חושבת?" הוא מלמל בין נשיקה לנשיקה.
"אני בטוחה." השבתי בחיוך מסופק והתנתקתי ממייקל, שלא הסכים לכך והמשיך את הנשיקה.
הוא תפס בעורפי ונישק אותי ברעבתנות, ידיי עלו למולל את שיערותיו והשפתיים שלנו נעו זו עם זו, הוא טרף את פי כמו חיית טרף רעבה ואני פאקינג רק רוצה עוד.
אני מכורה אליו כמו לסם, ברגע שמתחילים אין דרך להפסיק.לשונו מצצה את שלי ולא היה לי אכפת שעמד להגמר לי האוויר.
התנתקנו זה מזה זה מזה ומצחינו נפגשו, האפים שלנו התחככו זה בזה ושפתיי התעקלו לחיוך כנגד שפתיו.
"אני פאקינג מטורף עלייך." הוא לחש לי וגרם להתפרצות פרפרים להתעורר בבטני ולאיברי לפעום.
הנשימה שלו הידהדה על שפתיי וליקקתי אותן בתשוקה.
הוא ירד עם שפתיו משפתיי ואני שמטתי את ראשי לאחור, מעניקה לו גישה מלאה לצווארי.שפתיו נישקו את עורי הרגיש, ממלאות אותו בנשיקות רטובות ורכות.
לפתע הרגשתי צריבה קלה, וראיתי שמייקל נשך אותי שם.
"יש בית ספר מחר." ציינתי למראה הסימן שהשאיר עליי וצחקקתי.
חיוך עלה על פניו. "מצויין. כולם יראו שאת לא אופציה." הוא ליטף באצבעו המחוספסת את הסימן ואז עלה חזרה לנשק את שפתיי.
"אני חושבת שכולם יודעים שאני לא אופציה מאז שהכרנו." לחשתי בין נשיקה לנשיקה
"אם מישהו אפילו יעז להסתכל עלייך אני לא חושב שאשלוט על עצמי." הוא לחש באיום ואני חייכתי בתגובה.
"קנאי קטן." סיננתי וחיברתי את שפתינו.
"רק כשזה נוגע אלייך." הוא השיב ותפס עם שיניו את שפתי התחתונה, נשך אותה והחדיר את לשונו לפי.
YOU ARE READING
כשהאהבה מסתבכת
Romanceספר שני בסדרת "סיכוי לאהבה" ספר המשך ל"עוד סיכוי לאהבה" אז אם עוד לא קראתם ממליצה לקרוא כדי להבין את העלילההה (לא ניתן לקרוא כספר בודד.) *** לאחר שאוליביה פותחת את ליבה בפני מייקל, הבחור שעד לפני כמה חודשים ה...