נקודת מבט אוליביה:
"שמעתם על המסיבה היום?" סטייסי שאלה כשישבנו בדשא בהפסקה שלושה ימים למחרת, ונראתה שמחה יותר מהזמן האחרון, זה גרם לחיוך לעלות על פניי.
"איזה מסיבה?" מייקל שאל בסקרנות.
"יש מסיבה בגלל שעוד מעט נגמר הלימודים, חשבתי שנלך כולנו." היא הציעה בהתלהבות.מצב הרוח של סטייסי השתפר בגלל שהטיפולים הצליחו וההפלה עברה בהצלחה, והיא מנסה להדחיק כמה שיותר את מה שקרה.
בנוסף, בשלושה ימים האלה ג'ייסון הספיק להציע לסטייסי לבוא איתה לנשף, והיא כמובן אמרה כן, ואני הספקתי לקבל ציון גרוע כי הייתה איזה עבודה נוספת שהייתי אמורה להגיש עם זאק ולא עשינו את זה, מעניין למה.
"האמת שתכננתי להפגש עם אואן..." אשלי התעסקה בציפורניה וצבע ורוד צבע את לחייה.
"את יכולה להביא אותו גם." אמר מייקל בלית ברירה.
"וואו, הפתעת מייקל." ג'ייסון גיחך.
"הוא לא באמת יתייחס אליי מחוץ לבית, אז לא ממש אכפת לי." מייקל הסביר בחוסר חשיבות לָדַבָר."אז אולי אני אביא את סטיבן?" מאדי היססה ושיחקה עם קצוות שיערה.
"כן!" אשלי סטייסי ואני הכרזנו בו זמנית, והבנים צחקו על תגובתנו המוגזמת.
"אוקיי, אוקיי." מאדי צחקה וחיוכה חשף את שיניה הלבנות.
"הרבה זמן לא עשינו משהו כיף כולנו." חייכתי והעברתי את מבטי על כל אחד מהחברים שלי, שהנהנו בתגובה לדבריי.
המשכנו לדבר על המסיבה, סטייסי סיפרה לנו שזה היום בשעה תשע ויש לה את הכתובת, וקבענו להפגש הבנות כדי להתארגן ביחד.
לדעתי להתארגן ליציאה הרבה יותר כיף מהיציאה עצמה, כך שהתרגשתי כבר שנתחיל להתארגן היום בערב.בית הספר עבר במהירות וכך גם אחר הצהריים, עד שהגיע הערב.
ארבעתנו היינו בחדרי והתארגנו למסיבה יחד.
מאדי הלכה להתלבש בשירותים בזמן שסטייסי איפרה אותי ואשלי מרחה גלוס שקוף על שפתיה.
סטייסי החזירה את מברשת הסומק למקומה ובחנה את פניי בחיוך מסופק. "מייקל עומד להתעלף." היא הכריזה וחייכה.
ניגשתי אל שידת האיפור והסתכלתי במראה.
זה יצא בדיוק כמו שרציתי, מראה טבעי אבל בכל זאת יפה.
ריסיי היו מובלטים במסקרה ולחיי הודגשו בסומק ורדרד שהתאים לי במדויק, ולסיום על שפתיי היה אודם עדין בגוון ורדרד."זה מושלם, תודה סטייסי!" הסתובבתי אליה ומחצתי אותה בחיבוק תודה והיא צחקקה.
מאדי יצאה משירותיה של סטייסי כששמלה ורודה צמודה לגופה ומדגישה אותו, ושיערה החום מפוזר ומגיע לה עד אמצע הגב.
כולנו החמאנו לה וגם היא לנו.
נכנסתי אחריה לשירותים בכדי להתלבש, ובינתיים הבנות המשיכו להתארגן.
פשטתי את בגדיי בזהירות כדי לא להרוס את האיפור שלי ולבשתי את השמלה, בחנתי את עצמי כמה דקות במראה, אבל הפעם התגאתי בעצמי בטירוף.
אהבתי את מה שראיתי.
אהבתי את הגוף שלי.חייכתי בגאווה וסידרתי מעט את השמלה, לאחר מכן עברתי לסדר את שיערי.
לא עשיתי לו משהו מיוחד, סירקתי אותו והשארתי פזור, כך שהגיע לי עד הגב התחתון.
התרחקתי מעט והסתכלתי כמה שניות אחרונות על עצמי במראה.
השמלה השחורה שהייתה צמודה לגופי החמיאה לי ויצרה ניגודיות עם שיערי הבהיר, ותכשיטי הזהב שענדתי רק הפכו את הלוק למושלם.
יצאתי מהשירותים וקיבלתי המון מחמאות מהבנות. אחריי נכנסה אשלי, שיצאה עם שמלה כחולה קצרה שהצבע שלה התאים לה בצורה מושלמת, ואחריה סטייסי.
YOU ARE READING
כשהאהבה מסתבכת
Romanceספר שני בסדרת "סיכוי לאהבה" ספר המשך ל"עוד סיכוי לאהבה" אז אם עוד לא קראתם ממליצה לקרוא כדי להבין את העלילההה (לא ניתן לקרוא כספר בודד.) *** לאחר שאוליביה פותחת את ליבה בפני מייקל, הבחור שעד לפני כמה חודשים ה...