פרק 29- יותר מידי :)

635 52 65
                                    

"רבת מכות עם האקס של אוליביה?" ג'ייסון שאל את מייקל בפעם החמישית בערך בשיעור אזרחות.
מייקל נאנח בייאוש. "כן, ג'ייסון. התשובה שלי לא השתנתה מהפעם הקודמת ששאלת."
ג'ייסון עצר את עצמו מלפרוץ בצחוק. "איזה מפגר."
"אני מתערב שאם היית במקומי היית עושה את זה מהשנייה שהוא היה פותח את הפה." טען מייקל והחנקתי צחקוק, המורה הזאת תעיף אותנו מהשיעור שוב.

"כשאני חושב על זה ככה, יש מצב שאתה צודק." הוא הנהן לעצמו ומייקל צחק בשקט, המורה הסתובבה לאחור ואיימה עלינו במבטה, ולאחר מכן שבה לכתוב על הלוח.
ג'ייסון הציץ לידו אל סטייסי, שנראתה שקועה לגמרי במחשבות.
בחנתי אותה לכמה רגעים ותהיתי על מה היא חושבת, זה נראה כאילו היא עומדת לבכות.
לא רציתי ליפול עליה עכשיו, אז החלטתי לדבר איתה אחרי השיעור.

לאחר שהשיעור נגמר סטייסי ברחה לשירותים לפני שהספקתי לתפוס אותה, ג'ייסון ביקש לדבר איתי אז יצאנו לבחוץ בזמן ששאר התלמידים נשארו בכיתה לעשות את השיעורים.
"אני צריך עזרה." הוא הצהיר בשנייה שיצאנו לבחוץ.
פרצופו הצוחק והתמידי נמחק מפניו והן הרצינו, הבנתי כבר על מה הוא רוצה לדבר.
סטייסי.
"אוקיי." השבתי.

"בטח שמת לב לסטייסי," הוא הניח והנהנתי. "וכשהיית בכדורעף ביום ההוא שהיא לא ענתה היא לא רצתה לתקשר עם אף אחד, כמה ימים." הוא סיפר. "ואני יודע שהיא אמרה שזה בגלל ההורים שלה, אבל אני מרגיש שזה מעבר לזה."
רציתי להגיד לו שאני לא חושבת שיש סיבה נוספת, שסטייסי בתקופה קשה בגלל כל הבלאגן עם ההורים שלה, אבל אז נזכרתי ביום ההוא ששמתי לב שמייקל מתנהג שונה.
ואז גיליתי שהוא עובר לניו יורק.

ג'ייסון הוא הבן זוג שלה, והוא היה פה בזמן שאני הייתי במחנה כדורעף, אם הוא חושב שיש משהו מעבר לזה יכול להיות שזה מה שקורה.
"היא באמת שונה בימים האחרונים." הסכמתי.
"גם לפני כמה ימים הגעתי אליה, ו..." הוא הסתכל סביב כאילו מוודא שאף אחד לא שומע והמשיך. "התמזמזו וכזה, את יודעת... אבל רק נשיקות. ואז התחלנו להתקדם מעבר לזה..." לחיו האדימו כשדיבר על זה. "ואחרי שהורדתי את החולצה שלה היא נלחצה פתאום והחזירה אותה." הוא המשיך לספר ונשך את שפתיו. ראיתי בעיניו שהוא דואג לה. "וזאת לא הפעם הראשונה שלנו, הייתי בטוח שהיא רוצה את זה." הוא החליש את קולו כשתלמידים החלו לצאת מהבניין.

"ואני ממש מפחד שיצאתי מפגר. למרות שעשינו את זה כבר כמה פעמים, עכשיו היא נרתעת מכל מגע שלי." הוא לחש בדאגה אמיתית.
"זה מוזר." הרהרתי במחשבות לרגע. "היא מאוהבת בך, ג'ייסון." הבהרתי לו. אין לו שום סיבה לפקפק בזה. "אולי בגלל שהיא בתקופה רעה עכשיו היא מעדיפה שלא, או שהיא סתם נלחצה." הצעתי.
"אם את תדעי משהו תגידי לי?"
"כן." הבטחתי לו.
"תודה." הוא חייך בהקלה והעביר את ידו בשיערו החום, ועכשיו פתאום שמתי לב שהוא בערך בגובה של מייקל.

כשהאהבה מסתבכת Where stories live. Discover now