פרק 39- הנשף (אחרון!) :)

755 56 62
                                    

***     

"אני מתרגשת!" הכרזתי כשהבטתי על שתי השמלות  שלי ושל סטייסי על מיטתי.
השעה הייתה שבע בערב והתחלנו להתארגן לנשף, אני סטייסי ואשלי.
"גם אני!" סטייסי ואשלי הכריזו בו זמנית.
סוף סוף היום שחיכיתי לו הגיע.
הנשף.
בעוד שלוש וחצי שעות הנשף יתחיל.
בעוד כמה שעות אני אהיה באולם עם השמלה שלי, שיערי יהיה מסודר ויפה ואני ארקוד עם מייקל.
חייכתי כשדמיינתי את זה.

ידענו שיקח לנו המון זמן להתארגן, לכן התחלנו זמן ארוך לפני.
"צריך להתחיל להתארגן." אמרה סטייסי ולקחה את השמלה הירוקה שלה מהמיטה שלי. "אני אתלבש, בינתיים תחליטו מה אתן רוצות לעשות בשיער." היא נעלמה בתא השירותים והשאירה אותי ואת אשלי בחדרי.
סטייסי לקחה על עצמה לעשות לנו תסרוקות לנשף ולאפר אותנו כדי לא לבזבז כסף מיותר על מאפרת ומעצבת שיער, והיא ביקשה ממני לאפר אותה ולסדר את השיער שלה.

מה שסטייסי הציעה היה רעיון מצוין בהתחשב בעובדה שסטייסי מאפרת ממש טוב, וגם עושה תסרוקות.
גם אני הייתי טובה בזה, אבל לא היה מה להשוות.
כבר ידעתי מה אני רוצה לעשות בשיערי כך שלא הייתי צריכה לחשוב יותר מידי.
עזרתי לאשלי בחיפוש אחר התסרוקת בשבילה ולאחר שגם היא מצאה, בייביליס מוברש בשיערה וחצי גולגול, סטייסי בדיוק יצאה מהשירותים.
פערתי את פי ומבטי שוטט על השמלה של סטייסי.
"וואו, היא נדירה עלייך, סטייס."
היא נראתה כמו יצירת אומנות.
השמלה נצמדה לגופה והבליטה את החלקים הנחוצים, לא הייתה חשופה כל כך אבל כן חשפה מה שצריך.
השסע בשמלה חשף את רגלה, שהציצה החוצה וכשסטייסי ניגשה אלינו שובל ירוק הלך אחריה.
אשלי מלמלה כמה מחמאות וסטייסי הסמיקה והודתה לנו בחיוך.

אשלי כבר הייתה עם השמלה עליה, הגוון הצהוב שבחרה החמיא לה בטירוף ושמלתה ממש תאמה לוויב שהשאירה אחריה.
גם אשלי קיבלה מיליון מחמאות על השמלה ממני ומסטייסי, ובזמן שהיא הסבירה לסטייסי מה היא רוצה לעשות בשיער אני הלכתי ללבוש את שמלתי.
נכנסתי לשירותים עם השמלה בידי, סגרתי אחריי את הדלת והסתכלתי כמה שניות במראה לפני שהתפשטתי מהפיגמה הורודה שלי.
ההתרגשות מילאה כל חלק בגופי, הציפיה לערב הזה, בידיעה שהוא יהיה בין הטובים בחיי.
בקושי עצמתי עין הלילה.
ההתרגשות לא נתנה לי לישון, ואני ברת מזל שלא ראו את זה על עיני.
לא היו לי שקיות מתחת לעיניים, והודתי על כך לאלוהים מפני שלא רציתי שסטייסי תצטרך לבזבז חצי מיכל קונסילר על העור שמתחת לעיני.

שמתי עליי את השמלה, נזהרת לא לקרוע אותה או לגרום לה לנזק.
עכשיו הייתי עוד יותר מרוצה בהחלטה שלי. השמלה הזאת לגמרי מחמיאה לי, והגוון הכחול הזה לגמרי הצבע שלי.
לאחר שהשחלתי את הכתפיות הדקות על כתפיי יצאתי מהשירותים וביקשתי שאחת מהן תסגור לי את השמלה, ואשלי נחלצה לעזרתי.
לאחר שהשמלה נסגרה לגמרי התרחקתי מעט כדי לראות את תגובתן, והן השליכו מחמאות על איך שהשמלה יושבת מושלם עליי.
גמעתי את המחמאות שלהן בחיוך ולחיים סמוקות והתיישבתי על מיטתי, אשלי ישבה על שרפרף מול השולחן שלי וסטייסי מאחוריה בעמידה, בוחנת את שיערה ושוקלת איך להתחיל בעיצוב שלו.

כשהאהבה מסתבכת Where stories live. Discover now