דבר הכותבת+תודות :)

367 28 39
                                    

דבר הכותבת    

ואווווו מאיפה מתחילים בכלל?
אז אני אתחיל מההתחלה. (נשמע הגיוני, לא?)
אז הכל התחיל כשלפני כמעט שנה (קצת אחרי תחילת המלחמה) חברה שלי שלחה לי שהיא רוצה לנסות להתחיל לכתוב ספר, ואני זרמתי איתה.
אחרי ששברתי את המוח עלה לי רעיון והתחלתי לכתוב, ללא שום נסיון או ידע ובתקופה הזאת הייתי קוראת בקושי ספר בחודש.

(סקופ קטן, זוכרים את הסדרה של אוליביה והחבורה בספר הראשון? אז היא מבוססת על הספר הראשון שכתבתי)

הייתי מעלה אותו לפה אבל מחקתי אותו לפני חודש אחרי שעברתי עליו והזדעזעתי, הכתיבה מזעזעת, העלילה מסורבלת ובכללי כבר לא התחברתי לרעיון.

נחזור לענייננו, אז אחרי שסיימתי את הספר ההוא (מרוב שהכתיבה שלי לא הייתה טובה הוא היה בערך 70 עמודים) ואז יחד עם חברה שלי עלה לי רעיון התחלתי, וכאן אוליביה ומייקל נכנסים לסיפור.
התחלתי את הרעיון, עדיין עם כלום ידע או מושג מה אני עושה, כתבתי מלא ואני וחברה שלי היינו עושות שיחות של שעות ורק כותבות ושולחות  אחת לשנייה את מה שיש לנו.

אחרי כמה חודשים כבר הייתי ממש בתוך הכתיבה, השתפרתי ברמות והתאהבתי בתחביב הזה.

בסופו של דבר יצא שלפני כמה חודשים סיפרתי לחברה אחרת על הספר והיא הציעה לעלות אותו לפה, הספר עדיין היה כתוב לא טוב והייתי צריכה לעבוד עליו ולשכתב אותו, אבל אחרי שזה קרה העלתי אותו והופתעתי מזה שאנשים אשכרה מתחברים למה שכתבתי.

בשלב הזה כבר היו המון קוראים והייתי בעננים.
אחרי כל פעם שהעלתי פרק וקראתי את התגובות, ראיתי את ההצבעות והפרגון לספר הייתי צורחת מהתרגשות. (ולא מטאפורי)
בחיים לא חשבתי שאני אסיים ספר, בכלל לא חשבתי שאני אכתוב ספר, אבל תראו לאן התגלגלו הדברים.

לאוליביה ומייקל תמיד ישאר מקום בלב שלי לא משנה כמה ספרים אחרים אני אכתוב.
טוב אז אחרי שחפרתיייי

תודות              

תודה לכםםםם
אתם הקוראים הכי מדהימים שיש והפרגון שלכם לא מובן מאליו!!!
כל זה לא היה קורה בלעדיכם ואני אוהבת כל אחד ואחת ממכםםםם
תודה שבחרתם לקרוא את הספר שלי😍

ותודה לאלההה (דוקרקר אם את רואה את זה תראי סימן חיים, לאב יוווו)

מקווה שתשארו לקרוא את הספר של קים ודניאל (אני אודיע פה כשהוא יעלה) ואת כל שאר הספרים שאני אכתוב ותשארו איתי בתהליך הזהההה

אני רוצה בטירוף בעתיד להוציא את הספרים לאור, מקווה שזה באמת יתגשם.
במקרה וזה יקרה, מקווה שתזכרו את הספרים ותהיו כזה, "היי, קראתי את זה בוואטפד לפני כמה שנים."

טוב אז כנראה שכבר הבנתם שהמומחיות שלי זה לחפור, אז אני אעצור כאןןן
אוהבת אתכם בטירוףףףףף :)

כשהאהבה מסתבכת Where stories live. Discover now