A barátságunk visszavezethető az óvis éveinkre.
Anyukáink véletlenül találkoztak egy nap, amikor értünk jöttek késve, mi voltunk az utolsó két fiú. Közös asztalhoz voltunk ültetve, hogy az óvónők nyugodtan takaríthassanak és pakolhassanak, nekünk pedig annyi volt a dolgunk, hogy színezzünk ügyesen.
Aztán jöttek értünk.
Szinte egyszerre szólítottak meg minket, majd anyukáinkat szólítva rohantunk feléjük, hiányoztak. Főleg a saját anyukám, akkoriban nehezen viseltem el a változást és az óvi nagy változás volt nekem.
Aztán, egy irányba indultunk el, majd egy utcába fordultunk be. Mi anyuval hamarabb hazaértünk, de az ő anyukája és az enyém hamar összebarátkoztak.
A barátságuk miatt, sokat voltunk együtt, míg megszoktam az ő jelenlétét. Utána pedig barátok lettünk.Egy évvel vagyok idősebb nála, így nem meglepő módon én kezdtem el hamarabb az iskolát. Következő évben ő is csatlakozott hozzám, bár anyukáinkon látszott egy kis félelem. Az okát nem tudtuk.
Közös középiskolát választottunk és ugyanúgy, mint eddig békében megvoltunk egymás mellett.Aztán jött egy kis kiborulás.
Mindkettőnknél jelentkeztek a hormonok változásai, ami tisztázta a körülményeket. Ő domináns alfa lett. Két alfa szülő mellett, az apukája domináns vérvonallal rendelkezett, így nem volt meglepő számára, hogy a fia is domináns alfa lesz.
Vele ellentétben, én omega lettem. Anyukám már látta kiskoromban a jeleket, hogy omega lesz belőlem, mert mindig visszahúzódó voltam, kis nővésű és csendes, persze idővel feltaláltam magam, de megvoltak a jelei az omegaságnak.Az, hogy én omega és ő alfa lett megváltoztatott mindent. Valahogy óvatosan mozogtunk egymás mellett, sose tértünk ki a témára, pedig ott lebegett közöttünk. Aztán valahogy elkezdtünk egymástól távolódni, de még mindig megvolt a barátságunk.
A véletlen pedig úgy hozta, hogy ugyanarra az egyetemre jelentkezzünk. Én már megtapasztaltam az egyetemi életet, amikor ő hirtelen csöppent bele ismét az életembe.
Valahogy pedig megint jóba keztünk lenni. Összejárogattunk, ittunk, ettünk.Egy ilyen összejövetelekkor felhozta a témát, hogy a szülei azt szeretnék, hogy házasodjon meg.
- Ne is mond, anyu is ezzel fáraszt. - forgatom meg a szemeimet. - Mióta végeztem a középsulival, mindig felhozza a témát és partnereket ajánl, mintha nem tudnék keresni magamnak egy rendes alakot.
- Anyu is ezt csinálja! - ért velem egyet és ismét kiissza a poharát, ismét megtöltöm. - De apa is kezdi és az őrületbe kerget!
- Neked több lehetőséged lesz. - emlékeztetem. - Apád alatt fogsz dolgozni az egyetem után és idővel átveszed a helyét, mint a cég vezetője. Miért kell minden alfának vezetőnek lennie? - kérdezem magamtól inkább. - Csak úgy csorgatják utánad a nyálukat az emberek!
- Igazán? - kérdezi felkönyökölve, miközben rámmosolyog.
- Tisztában vagy a saját vonzerőddel, ne kelljen én is dícsérjelek, az már sok lenne nekem is. - pillantok rá a poharam felett és iszok egy keveset. - Szerintem másfél perc alatt találnál valakit, aki hozzádmenne!
- Ugyanez vonatkozik rád is hyung! - emlékeztet. - Ha egy kicsit divatosabb cuccokban járnál és kiemelnéd az adottságaidat, akkor neked is lenne partnered!
- Te most azt mondod, hogy a fenekemmel keressek magamnak farkat? - vonom fel a szemöldököm.
- Burkoltam céloztam rá. - válaszolja és sóhajt egy nagyot. Hallgatásba burkolózunk mind a ketten, újratöltöm a poharainkat és közben eszünk is egy keveset.Iszom egy kevés vizet, utána összeállítom az újabb falatot, amikor megszólal.
- Tegyük fel, hogy az egyetem elvégzése után egyikünk sem lesz házas. - kezdi.
- Tegyük. - bólintok és befalom a nagy falatot és rágni kezdem.
- Mindketten szinglik leszünk. A szüleink nyomása miatt pedig kétségbeesetten keressük a mellénk való emberkét. - az elfogyasztott alkohol miatt nehezebb megérteni a hosszú mondatokat, majd bólintok, amikor megértem.
- Mit akarsz mondani? - kérdezem eltakarva a számat, hogy ne látszódjon a megrágott étel.
- Házasodjunk össze! - a megrágott falat megakad a torkomon, mire egy szalvettát a szám elé rakok és kiköpöm az ételt. Köhögve fulladozok, elfogadom az alfától a vizet.
- Te nem vagy normális! - krákogom, megköszörülöm a torkomat. - Miért akarnál elvenni?
- Hyung, gondolkodj egy kicsit - könyörgő a hangja. - Anyáink nyaggatnak a házassággal, ha akarjuk, ha nem. Nem lenne jobb, elhallgattatni őket, ha megházasodtunk? Még ők se számítanának arra, hogy ketten tesszük meg!
- Hmmm. - elgondolkozom. - Anyuék kiszúrják, hogy nem vagyunk szerelmesek.
- Régen se szerelemből házasodtak. - ott a pont. - Ha nekik bevált, akkor nekünk miért ne válna be?
- Régen nem voltak nagyon hűségesek egymáshoz a felek. - mondom, majd felkönyökölök egy kicsit. - Mi a garancia, hogy te az lennél?
- És mi arra a garancia, hogy te hűséges lennél hozzám? - kérdez vissza.
- Megfogtál. - mondom és kiegyenesedek. - De van egy másik dolog, vagy téma, vagy akárminek is nevezhessük... A gyerek. Anyuékat ismerve a házasság után unokát szeretnének. Szerelemgyerekre.
- Egyszer az egyik. - mondja az alfa és feláll, fel kell néznem rá, annyira magas. - Megyek fizetek, addig gondolkozz az ajánlaton.Minden eshetőséget végiggondolok. Mindent számba véve, de mégis ezt tartom az egyik legkedvezőbb megoldásnak. Nem kell ismerkednünk, mert ismerjük egymást annyira, hogy megbízzunk a másikban. Egymáshoz mindig is jók voltunk, ahogy a szüleinkhez is, nem hiába neveltek tisztelettudóan. Ismerjük egymás családját, amivel nincs gond. És határidő is van szabdva nekünk, nekem még plusz egy évem is van, mivel kisebb nálam. Szabadon dönthetek.
Összeszedem a holmimat, felveszem a kabátomat és az övét is magamhoz veszem, hogy ne kelljen visszajönnie az asztalhoz. Még utoljára leellenőrzöm, hogy megvan-e mindenünk, majd elé megyek.
Épp akkor indulna vissza, hogy elvegye a cuccát, de átadom neki.
- Kösz. - elveszi táskáját és vállára veszi.
- Legyen. - adom meg a válaszom. - Hozzád megyek, ha nem lesz senkim.
- Én pedig elveszlek, ha nem lesz senkink. - bólint egyet, majd kezet is rázunk, hogy megpecsételhessük az üzletünket.
Csakhogy ez a kézfogás elindított valamit bennem.Omegaverse- egy olyan alternatív univerzum, ahol a hierarchia játszik nagy szerepet és a farkastörvények uralkodnak.
Második nem- alfa, béta, omega csoportok.
Domináns alfa- a hierarchia csúcsán alló egyedek. Csakis férfi és női házasságból születik, ahol mindkét fél alfa. A domináns alfa sokkalta befolyásosabb, mint alfa társai. Ugyanúgy érvényesek azok a tulajdonságok, mint a többi alfára.
Alfa- ugyan úgy, mint a férfi, a női alfak is rendelkeznek a nemző szervvel. Az alfa magához láncolhatja jelöléssel a kiválasztott omegát, annak beleegyezése vagy épp ellenkezőleg, tiltakozása esetén is. Illatokkal kommunikálnak és azonosítsák be az egyedeket. Az alfáknál ritkán jelentkezik a rut időszak. A rutban levő alfa, akár veszélyes is lehet egy omegára.
Béta- a normális ember megfelelője, nincs feromonja és nem érzi az omegák vagy az alfák illatát sem. Nem érvényes rájuk a rut vagy a láz sem.
Omega- a férfi omega, mint a női omegák, képesek kihordani egy gyermeket és megszülni azt. Az omegák nem képesek a jelölésre, ám egy rutban lévő alfán ők segíthetnek. Minden hónapban jelentezik az omegáknál a láz.
Rut- a domináns alfák és az alfák láza. Ilyenkor, mint az omegák szeretnek bezárkózni, hogy ne árthassanak szeretteiknek. Max 4 napig tart.
Láz- az omegákat érintő heat, amely hossza egy hétig is elhúzódhat. Az alfák segíthetnek az omegán, nagy a terhesség lehetősége. Fájdalommal jár, az omegák ilyenkor a ruhadarabokból fészket építenek maguk köré, hogy könnyebben átvészelhessék az időszakot.
Csomózás- az omega és alfa szeretkezése közben történő folyamat, amellyel erősebb kötelék jön létre és a terhességet is elősegíti.
Jelölés- az alfák metszőfogukkal bocsájtják ki, harapás után, így magukhoz kötve az omegát.
YOU ARE READING
Mély Szerelem [JiKook] ✔️
FanfictionJimin és Jungkook óvódás koruk óta ismerik egymást. Életük majdnem minden egyes pontját megosztják egymással, azonban ez kiesik egy bizonyos időre. Az egyetemen ismét egymásra találnak, barátságuk ott folytatódik, ahol abbamaradt. De, hogy elkerülj...