12.

486 43 2
                                    

A nyakamat nyálas csókokkal lepi el, haját folyamatosan markolom ujjaimmal, mintha nem lenne jobb kapaszkodom a tincseinél.
Amint hazaértünk máris meztelenre vetkőztem a hő miatt, majd az alfát magammal húzva vonultunk el a hálóba.
Kezeimet lefogta, hogy ne tudjak magamhoz nyúlni, ameddig még jobban hergeli az idegeimet a csókjaival, elvon a hajától is. Hazudnék ha azt mondanám, nem élvezem.
Érzem, ahogy a metszőfogai súrolják a bőrömet, meg szeretne jelölni, de nem engedem még. Biztos akarok lenni benne.

Az újabb hőhullám miatt, ami végigfut a testemen fájdalmasan nyöszörgök, testem felemelkedik az ágyneműről, találkozik az alfáéval. Nagyon nehezen bírom.
- Kérlek... - suttogom Jungkook-nak, ilyenkor a hajába túrnék, hogy jobban figyeljen rám, de most nincs lehetőségem rá. - Jungkook... kérlek... - szinte már könyörgök neki, szemeimből kicsordul a könnyem.
- Csak egy kicsit - suttogja kulccsontomra az alfa. - Mámorító a málnád. Annyira érzéki és kecsegtető. - egy kezébe fogja, mindkét kezemet, hogy ujjaival végigsimogathassa testem középvonalát. - Kemény vagy! - hallom, ahogy mosolyog. - Mennyire vagy nedves?
- Nagyon... - válaszolom meg a férdését, bal lábamat felhúzom, hogy könnyebben hozzám férjen. Kikerülni merevedésem ujjaival, a combomra simít és úgy halad le ujjaival a bejáratom irányába. Nem sokkal messzebb megáll és megnyomja a már nedves bőrőmet, amitől hangosan nyögök fel, annyira közel van, de kínoz. - Kérlek...

Nem hallgat rám.
Inkább tovább csókolja a mellkasomat, mígnem eléri a bimbómat.
- Úgy hallottam, hogy érzékeny az omegák bimbója - suttogja bőrőmre, alig fél centire van. - Kíváncsi vagyok.
- Én meg kanos! - csattanok fel. - Csinálj valamit, vagy... ah!
Hátravetett fejjel nyögök kélyesen, amint az ajkaival kezdi el izgatni bimbómat. Az érzésre sikerül kiszabadítanom a bal kezemet és a hajába túrok. Nem kímélem tincseit és kegyetlenül húzom meg. Ha kopasz lesz öregkorára, akkor az ő hibája.
Az ujjai cirógatnak lent, csak egy kicsit lennék erősebb és magam alá teperném, hogy kielégülhessek.
Amikor már annyira megkínozta a mellbimbómat, hogy kemény kis kavics lesz belőle, mint aki jól végezte a dolgát halad tovább. Hasamon csiklik a csókja érintése, de egyben izgat is, amikor az alhasamhoz ér. Elengedi karomat és kikerüli ágaskodó szerszámomat, direkt csinálja és nem vagyok olyan állapotban, hogy én is meg tudjam vele csinálni. De nem felejtek.
Végigcsókolja combomat, majd felegyenesedik, a mosolya elégedett, hogy így láthat. Beintek neki, amiért ezt teszi velem.
- Enyje-enyje. - megrázza egy kicsit a fejét, tincsei a homlokában táncolnak, leveszi magáról a pólóját. Felsóhajtok a felsőteste látványára, egyszerűen gyönyörű.
- Jungkook...
- Tudom drága. - nem szakítja el a tekintetét tőlem, az arany íriszei, mintha megcsillannának, miközben lehúzza a nadrágját és alsóját.
Megragadja a bokámat és lennebb húz a párnákról, felsóhajtok az anyag hűvös érintésére a hátamon, de rögtön nyögök, amint bennem van egy lökéssel.
Ismét könnyek szöknek ki a szememből, amit látva Jungkook lehajol hozzám és megcsókol. Kettőnk közé szusszantva túrok bele hajába, gyengéden törli le a könnyeimet, majd megragadja a térdem hajlatát hátolról és lassan kezd el mozogni.
Velünk együtt a farkasa és a lunám is összeforr, úgy táncolnak, mintha mindig is egymásnak lettek volna teremtve. Tudom, hogy az alfa is érzi, amit én érzek a kettőnk belsejében történteket.

Nem kell szóljak neki, hogy gyorsítson, hiszen magától is tudja, mindkettőnknek élvezetet nyújt a gyors tempójával. Izzadt hátába kapaszkodom ujjaimmal, folyamatosan nyögdécselve alatta, nem kímélve a hangomat.
Egy jól irányzott lökéssel, amivel elég mélyre merül bennem, vállamra morran, miközben én egy elnyújtott nyögés kíséretében engedem kettőnk közé az élvezetem. Azonnal megérzem a csomó jellegzetes jelenlétét magamban.
A levegőt kapkodva ernyednek el a karjaim, Jungkook is rámnehezedik egy kicsit, kell egy kis idő ameddig össze tudja szedni magát. Arcom felé fordul, míg én felé fordulok és csókban forrunk össze. Nyelve az enyémmel táncol, úgy csókolom, mintha nem lenne holnap.
Elvál ajkaimtól és finom puszikkal lepi el az arcom minden pontját, elnevetem magam.
- Végre. - suttogja és újabb csókot váltunk egymással.
- Jungkook, te... - elpirulok, ahogy megérzem magamban a merevségét.
- Jól érzed. - bólogat mosolyogva, míg a mosolya levakarhatatlan. - Megmozdulnék, de fájna neked.
- Fájna. - bólogatok egy kicsit, az orrunk összeér, ami mosolygásra késztet. - Nem kellett volna megcsomózz. - végighúzom kezem az izzadt hátán, tetszik a tapintása.
- Könyörögtél drága. - az orrával cirógatja az arcomat. - Kérlek, Jungkook kérlek! - utánoz.
- Oh, fogd be! - szusszantok egyet. - Türelmetlen vagyok, ha szexről van szó a lázam alatt.
- Tapasztaltam már. - kuncogja.
- Ne nevess ki! - szigorodom meg azonnal. - Nem vagy te se egy őzikelelkű alfa! - elkuncogom magam, ahogy a nyakamat cirógatja az orrommal. - Miért cukizol?
- Hogy elvonjam a figyelmed. - válaszolja somolyogva, majd felkönyököl a fejem mellett. - Párszor megmozdultam és nem reagáltál. Lement volna a csomó? - kérdezi felvont szemöldökkel.
- Ennyire hamar? - nézek rá csodálkozva, de bebizonyítja azzal, hogy ingatózik egy keveset. - Kicsit kellemetlen érzés, de nincs nagy fájdalmam. - összehúzott szemöldökkel nézek rá. - Véletlenül nem egy kicsit csomóztál meg, de visszafogtad magad?
- Csak egy annyira, hogy lenyugodj. - válaszolja, Jungkook-nak hatalmas önuralma kell legyen, ha ezt meg tudta csinálni velem. Mélyebbre löki magát, mire felnyögök. - De még adhatok, ha szeretnél.
- Te...te... nem is tudok mit mondani rád! - megcsapom a vállát. - De lehetne finoman? Az a kis csomó is csomó.
- Meglátom. - válaszolja. - Vagy... - elmosolyodik, derekamnál fog meg és egy egyszerű mozdulattal a hátára gurul, hogy felül legyek. Még sikerült időben elvennem a kezeimet. - Te is csinálhatod.
- Tudod - elhelyezkedem egy kicsit, sokkal mélyebben van így bennem. - Nem szeretek lovagolni.
- Ahhoz képest elég mélyen vagyok benned. - combomra csap, szúrósan nézek rá. - Bocsánat!
- Ha még egyszer megcsapsz leszállok rólad és te vered ki magadnak. - mondom szigorúan. - Nem vagyok oda a szado-mazo dolgokért. Még azt kéne! Hah!
- Drága - megfogja a kezemet, amit a hasán tartok, valahogy meg kell támaszkodjak. - Ne haragudj rám. Naa, Jimin! Nézz rám! - durvásan nézek rá. - Ne puffaszd fel az arcod. Tényleg, ne haragudj rám! Még nem ismerem az igényeidet. De nem csapásnak akartam, meg akartalak paskolni. Tehetek valamit érted?
- Azt se. - rázom meg egy kicsit a fejem, megfogom a kezét. - A rutod alatt elfogadom a durvaságodat, de tetszenek azok a pillanatok, amikor gyengédebb vagy. Amikor simogatsz vagy egy lágy puszit adsz. Még az előbbi terelésed is tetszett.
- Tetszett? - kérdez rá mosolyogva, bólogatok egy keveset. - Akkor gyengéd leszek.
- Köszönöm. - lehajolok hozzá és megcsókolom.

Mély Szerelem [JiKook] ✔️Where stories live. Discover now